return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
www.tiesto.se - Ny design!
View this Thread in Original format
DJ_Viktor
Hej!

Besök gärna http://www.tiesto.se/
Ny design!
Vad tycker ni om den?

:)

/Webmaster, Viktor
zoric
Jaha, vad kul..:gsmile:
DJ_Viktor
Ja, visst är det :)
MondayBar
Trevlig sida! Kul med en sida om världens största dj med fokus på relevans för oss svenskar.

Bra jobbat... går säkert att göra ännu bättre vad det lider.

/Staffan, Monday Bar
DJ_Viktor
quote:
Originally posted by MondayBar
Trevlig sida! Kul med en sida om världens största dj med fokus på relevans för oss svenskar.

Bra jobbat... går säkert att göra ännu bättre vad det lider.

/Staffan, Monday Bar


Man tackar! Kul att höra!

Tack Staffan på Monday Bar! :)
benni
men varför ska man ha en sida på engelska också? som om det inte fanns nog med info och text om tiesto redan på engelska..
anuga
quote:
Originally posted by benni
men varför ska man ha en sida på engelska också? som om det inte fanns nog med info och text om tiesto redan på engelska..

Attans, jag hann inte före :D

"Frames", meeeh, hates and väldigt onödigt...

Förövrigt är informationen på den ok, ska inte säga så mycket om utseendet, eftersom jag inte är partisk, ;)
Men informationen längst ner, skulle man kunna ha på en egen sida och lämna plats åt resten...

Keep it up, visst inte att han skulle komma till Sverige 25 November, kanske värt ett besök, även ifall jag känner ost smaken samlas.
Vizay
sidan validerar inte, typiskt dåligt...
http://validator.w3.org/check?uri=h...ype=Inline&ss=1

och det där är bara indexframen insåg jag just, ett tips är att gå ifrån frames helt och hållet eftersom det ger väldigt skilda resultat i olika webbläsare.
benni
verkar som Tiesto är rätt populär i Norge om man kollar på scheman:p
Glorie
Tänkte skriva "tala är silver, tiga är guld" till ett inlägg i den här tråden som nu för allas trevnad är raderat.

Ivf, kul initiativ...Om man har Tiesto som idol, får man reda på den där grundläggande informationen man ofta söker. Ovanligt för mig med meny på höger sida. Det jag reagerade på är att han är singel? Har han och hans ex. alltså gjort slut? Antar att du sitter på den senaste infon.

ExOn
På den bilden så ser han så sjukt sliten ut. Smal och jävlig, kokain är kass.
anuga
quote:
Originally posted by ExOn
På den bilden så ser han så sjukt sliten ut. Smal och jävlig, kokain är kass.

Hehehe, tänkte på det innan...
Dumt att jämnföra han med ett genie, men men...


380 spänn för att se han i Stockholm, noway...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement