| hystereo |
Reverberate:Bleep vs. Mikro presenterer:
Jussi Pekka [Frozen North, Poker Flat, Audiomatique, FI]

Bleep team:
Twomass [Reverberate, Bleep, Momentum]
Nemis [Reverberate, Fretec]
Mikro team:
Asbjørn E [Mikro, Fin Gardin, Serum]
Alex Jangle [Mikro, Fin Gardin]
Tid: Lørdag 30. september, 22:00 til 03:00
Sted: Pi, Storgata 24 (3. etasje)
CC: 80,- før 24.00 / 100,- eetter
ID: 20 år

Mikro og Reverberate:Bleep lager igjen fest sammen siden Skranglebass ReleaseParty i januar 2006. Og når de lager fest slår de på stortromma og tar med seg finnen Jussi Pekka.
Denne djen og produsenten har en musikkstil som kan beskrives som en blanding av Detroit techno, groovy beats og acid elementer. Hans evne til å blande house og techno har fått support fra kjente djer som Hawtin, Steve Bug, Villalobos, Laurent Garnier, James Holden, Electric Indigo og Timo Maas.
Han har gitt ut flere skiver på respektable labels. Man kan nevne Poker Flat ( "Dancing Queen"), Morris/Audio ("Work it"), Slip´n´Slide, Audiomatique ("Let it go"), Out of Orbit ("Stereo interleaved"), Dessous, Latenightessentials, Vuo, Statra, Worldless ("The Snake"), og ikke minst hans egne label Frozen North Recordings.
Som warmup stiller selvfølgelig både Reverberate og Mikro mannsterke - minus Hystereo som slikker sol langs Rødehavet denne helgen. Twomass og Nemis fra Reverberate:Bleep og Asbjørn og Alex Jangle fra Mikro skal sørge for at du holder kroppen varm, og dansefoten i gang fra du entrer døra inn til Pi.
Vi er stolte av å ha med oss en så stor mann som Jussi Pekka denne gangen, og vi gleder oss til en h**vettes fest fylt med feit minimal, techy, groovy tech-house uten like!
Jussi Pekka MySpace: http://www.myspace.com/frozennorthrecordings
Labelhjemmeside: http://www.frozennorthrecordings.com/jussipekka/ |
|
|