return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
BeTA ID Contest 22 - Deadline 13/10 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Shadowkid
IMO iig een goeie keuze wat samples betreft. Een van de beste selecties sinds lang (samen met die van Vishnu).

Komt ervan als ge mij niet meer laat winnen hé :o :p


Maar inderdaad heel goeie selectie Luc, een paar tracks die ik niet van u verwacht had. You DO have taste after all :p
Push2005
En de eerste 2 spelers zijn binnen :)

1. FCB_Fanatic
2. Config

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Maar inderdaad heel goeie selectie Luc, een paar tracks die ik niet van u verwacht had. You DO have taste after all :p


Thx
ID05 hebk wel gestolen van je... :clown: :D
domineesje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Komt ervan als ge mij niet meer laat winnen hé :o :p




Maar Jasper toch, hoe durf je zoiets zeggen ;)
Wanneer deed je nog mee :whip:
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Maar inderdaad heel goeie selectie Luc, een paar tracks die ik niet van u verwacht had. You DO have taste after all :p


lol, da maakt me nieuwsschierig :D
Push2005
quote:
Originally posted by Phortastic
nieuwsschierig :D


nieuwsgierig :p
FCB_Fanatic
eerste plaats, woepie :D

dat de entrees nog maar ff wegblijven dan kan ik nog ff langer genieten van mijn 'moment de gloire', want tzal nie tot het eind van de contest duren :p
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005
nieuwsgierig :p


kmoest eten en zag scheel van den honger :clown:

eigenlijk ni echt een excuus though :wtf:
Vishnu
quote:
Originally posted by Phortastic
kmoest eten en zag scheel van den honger :clown:

eigenlijk ni echt een excuus though :wtf:

Haha! En ik maar denken, da ga ik ni verbeteren want da zal wel speciaal verkeerd bedoeld zijn (om welke reden dan ook) :p
Phortastic
quote:
Originally posted by Vishnu
Haha! En ik maar denken, da ga ik ni verbeteren want da zal wel speciaal verkeerd bedoeld zijn (om welke reden dan ook) :p


hahahah, ja ik zag da het er ongelooflijk krom uitzag maar i couldnt be bothered :p
Push2005
1. Config
2. FCB_Fanatic


2 Updates, en slechts een duivescheet verschil :)

(Nu gaat Vishnu opzoeken of het niet duivenscheet is geworden... eigenlijk wetek et nie :p)

TOR
*weet ik het
Bertn
zalige contest!

straks eens inzendinkje doen:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement