|
BeTA ID Contest 22 - Deadline 13/10 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
IMO iig een goeie keuze wat samples betreft. Een van de beste selecties sinds lang (samen met die van Vishnu). |
Komt ervan als ge mij niet meer laat winnen hé :o :p
Maar inderdaad heel goeie selectie Luc, een paar tracks die ik niet van u verwacht had. You DO have taste after all :p |
|
|
| Push2005 |
En de eerste 2 spelers zijn binnen :)
1. FCB_Fanatic
2. Config
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar inderdaad heel goeie selectie Luc, een paar tracks die ik niet van u verwacht had. You DO have taste after all :p |
Thx
ID05 hebk wel gestolen van je... :clown: :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Komt ervan als ge mij niet meer laat winnen hé :o :p
|
Maar Jasper toch, hoe durf je zoiets zeggen ;)
Wanneer deed je nog mee :whip: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Maar inderdaad heel goeie selectie Luc, een paar tracks die ik niet van u verwacht had. You DO have taste after all :p |
lol, da maakt me nieuwsschierig :D |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
nieuwsschierig :D |
nieuwsgierig :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
eerste plaats, woepie :D
dat de entrees nog maar ff wegblijven dan kan ik nog ff langer genieten van mijn 'moment de gloire', want tzal nie tot het eind van de contest duren :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
nieuwsgierig :p |
kmoest eten en zag scheel van den honger :clown:
eigenlijk ni echt een excuus though :wtf: |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Phortastic
kmoest eten en zag scheel van den honger :clown:
eigenlijk ni echt een excuus though :wtf: |
Haha! En ik maar denken, da ga ik ni verbeteren want da zal wel speciaal verkeerd bedoeld zijn (om welke reden dan ook) :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Haha! En ik maar denken, da ga ik ni verbeteren want da zal wel speciaal verkeerd bedoeld zijn (om welke reden dan ook) :p |
hahahah, ja ik zag da het er ongelooflijk krom uitzag maar i couldnt be bothered :p |
|
|
| Push2005 |
1. Config
2. FCB_Fanatic
2 Updates, en slechts een duivescheet verschil :)
(Nu gaat Vishnu opzoeken of het niet duivenscheet is geworden... eigenlijk wetek et nie :p) |
|
|
| Bertn |
zalige contest!
straks eens inzendinkje doen:D |
|
|
|
|