|
[31-10-2006] BETA Party V4 @ Rector, Gent met Airwave Live e.a. (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik vraag me af waar sommigen die verhalen toch halen van het Citadelpark. Ik ben er al meermaals alleen doorgewandeld bij nacht en heb nog nooit iets ondervonden. |
Ik heb ook al exhibitionisten in da tunnelke zien staan, dan maakte er wel een bocht rond. En m'n broer had da ook al 'ns voorgehad... |
|
|
| diddi |
| ^ alst van vrouwelijk geslacht is, wil ik wel eens gaan zien :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by diddi
^ alst van vrouwelijk geslacht is, wil ik wel eens gaan zien :D |
Hum, ni echt... Allemaal janetten in de boskes |
|
|
| Dark Apostle |
| Kga met trein...een uiteraard vanuit Antwerpen Centraal |
|
|
| TOR |
Trein vanuit Brugge.
Uit veiligheidsoverwegingen (lees: om geen kots van Luc over mij heen te krijgen tijdens de terugrit) heb ik een kot voorzien om achteraf te crashen :toothless |
|
|
| FCB_Fanatic |
ik ga al zeker met de trein, ik moet alleen nog een beetje bekijken waar ik opstap. Neerpelt zou het makkelijkste zijn, dat is voor mij dichterbij dan genk of hasselt en het is een kwartier minder lang op de trein zitten (net geen 2u).
Ik heb ook al eens bekeken wanneer ik de eerste trein terug heb, en dat zou om +/- 6u30 zijn. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik ga al zeker met de trein, ik moet alleen nog een beetje bekijken waar ik opstap. Neerpelt zou het makkelijkste zijn, dat is voor mij dichterbij dan genk of hasselt en het is een kwartier minder lang op de trein zitten (net geen 2u).
Ik heb ook al eens bekeken wanneer ik de eerste trein terug heb, en dat zou om +/- 6u30 zijn. |
pakt den benny mee ;) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Trein vanuit Brugge.
Uit veiligheidsoverwegingen (lees: om geen kots van Luc over mij heen te krijgen tijdens de terugrit) heb ik een kot voorzien om achteraf te crashen :toothless |
:D
Je bent snuggerder dan ik dacht |
|
|
| Tiger777 |
en open tot... :D |
Alle andere ondergrondse parkingen van gent zijn open 24u/24. |
|
|
| illusion4096 |
| Amai amai .. line up is weer netjes. En dat alles gratis nog wel. Te gek. Ik kom :-) |
|
|
| Hydra |
Waar kan je je auto op een veilige plaats achter laten? |
Ik zou hem gewoon in de Normaalschoolstraat of Zwijnaardsesteenweg (of de Ledeganckstraat) zetten. Die liggen beide in het verlengde van de Overpoortstraat (gewoon het groot kruispunt oversteken). S'avonds en s'nachts is het er gratis parkeren.
Even veilig als een betaalde parking zal het wel niet zijn, maar ik zit op die plaats nu een dikke maand op kot en ik heb er nog geen vandalistische dingen zien gebeuren ofzo. Mijn fiets staat er elke nacht buiten en is nog altijd ni gepikt. |
|
|
| Hydra |
RadiantB (+ 4 à 6 man)
Devilex (+ 5? man)
Den Backer
FenixStyle (+ eventueel nog 1-2 man)
Jasper en Zehra (+5, maybe more)
FredNova + ...
TOR (+ 5 zoals het er nu voor staat)
Nyah en Xilver (+2/3/4...?)
Push (+3 of meer...)
Config (+ eventueel nog een paar)
BZRK (+ 5, probably more)
mrcanon
Tomorrow Traxx
Real
speentje (+ 4)
Vishnu, Moisture, ...?
Magistrate (+3 of meer)
diddi (+ 3 normaal)
De Geert
Dark Apostle (gans alleen *zielig vioolmelodietje* )
Bertn (wschl alleen, kzal proberen nog wa volk mee te krijgen)
Progrez
christina
FCB_Fanatic
Hydra (+ 8 of meer) |
|
|
|
|