return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טופיקים על סטים/תוכניות רדיו ולינקים - חידוד הנהלים
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
טוב אחרי התלונות של שחר שבואו נאמר בלשון המעטה לא ממש אהב לראות הרבה טופיקים שמדברים על תוכניות ששודרו לאחרונה ולראות לינקים בכלל העלה לא את הסעיף החלטתי שהחוק שהוא מדבר עליו כאן שאסור לפרסם כאן לינקים הוא משהו שראוי בדיקה כי אני אישית לא הייתי סגור לגבי האיסור הזה.
יכולתי לא לשים זין כמו ששחר אמר שזה משעשיתי אבל החלטתי שזה לא רעיון טוב כי אני לא רוצה שאף אחד "ייפול" על הפורום.

אז ברור היה לי שהדבר היחיד שאפשר לעשות זה לבדוק עם הבן אדם
שיכול "ליפול" על הפורום העונה לשם סוואמפר ולאלה שלא מכירים הוא המנהל המיתולוגי של כל הפורומים בטראנס אדיקט


ציטוט של תגובתו לשאלה האם פרסום לינקים לסטים (וסטים בלבד) היא דבר שאפשרי רק באגף הרלוונטי של הסטים בפורומים או שניתן בפורמים הפרטיים (ולמקרה הפרטני שלנו הפורום הישראלי)
לפרסם גם כן לינקים

והנה תשובתו

"As long as it's not flooding your forum let it go....

We just try to stop it in the tracklist section because it gets out of hand."

בקיצור כרגע נראה לי ש5-6 טרדים על תוכניות שצצו ביומיים זה דבר שאפשר לצמצם לבואו נגיד...2

טרד אחד שיאגד טראקליסטים + לינק של תוכניות סוף השבוע (ע"ע ארמין מרקוס ומשממש בא לו גם תוכניות רבות נוספות)

וטרד אחד שיאגד את הסטים של אמצע השבוע (ראשון עד רביעי) ויכלול למשל את אבאב אנד ביונד ותוכניות שבועיות וחודשיות של אי טי אן

בלי הרבה חוקים

כל שבוע 2 טרדים חדשים שכאלה מבחינתי זה מאה אחוז

מה אתם חושבים?
(כרגע השארתי את כל הטרדים שנפתחו בעינם עד שנראה כאן מספיק תגובות בנושא)
YoraY
אילן כמה תחופר תהיה בריא..

מה שתאומר זה ש2 טרדים עם תוכניות כל שבוע זה נסבל..

אני אומר שגם זה מעצבן


אם היה אפשר לעשות טרד שבועי "תוכניות השבוע" ובטוחו להכניס את כככככככככככלללללל הרדיו לאותו שבוע.... נשמע לי פגז
Glenn-Holmes
אוקיי זו המטרה בטרד הזה
לא להחליט על דברים לבד אלא לראות מהו "סף הסבל" של חברי הפורום מבחינת כמות הטרדים בנושא
בסופו של דבר מטרת העל היא מאחר ויש לנו בינינו לבין עצמנו יד חופשית לחלוק סטים כאן אנחנו צריכים לעודד את האנשים שמשתפים ולעודד דיונים על תוכניות רדיו
כי אחרי הכל כשאני נפגש עם חבר זה או אחר שאוהב אלקטרונית ואנחנו אוהבים פחות או יותר דברים דומים אנחנו יכולים להפליג מכאן עד הודעה חדשה על דיבורים על קטעים שנוגנו פה ושם וכל מיני זיוני שכל שכיף לחלוק עם אנשים עם תחום עניין דומה
הייתי שמח לראות חלק מזה קורה פה כי משבאמת אולי נראה כזיון שכל לרבים הוא בעצם דיון של שתי (או יותר-בשאיפה) פנאטים של מוזיקה שנותנים לתשוקה יד חופשית וכותבים על זה בפורום
והלינק יוכל להוות "כרטיס כניסה" לדיון לאנשים שלא מבינים על מה המהומה
YoraY
אני חושב שמה שאמרת עכשיו עם כל הכבוד.. לא יקרה
Glenn-Holmes
לך תדע...
עם אנשים כמו עוזי בפורום דברים כאלה הם לא בגדר חלום
(עוזי זה המודל של בן אדם שתגיד לו 4 מילים - א סטייט אוף טראנס וזה כבר יספיק לו כדי להעביר איתך הרצאה שלמה של 4 שעות)
DvJ
ומה עם סטים מממסיבות?
ולא נירא לי צריך לינק לתוכניות של אבוב וביאונד יש להם באתר תנגן הזה...
Glenn-Holmes
בנתיים השבוע כל סט מקבל טרד משלו אם יש לכם סט להעלות כמובן

מה אחרי השבוע הזה? נראה איך נארגן תעניין של הטרדים ממילא אני בטוח שזה מין פוקס שפתאום יש קצת לינקים פה אז לא בטוח שאדון מוד יצטרך לעשות כאן סדר ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement