| Glenn-Holmes |
טוב אחרי התלונות של שחר שבואו נאמר בלשון המעטה לא ממש אהב לראות הרבה טופיקים שמדברים על תוכניות ששודרו לאחרונה ולראות לינקים בכלל העלה לא את הסעיף החלטתי שהחוק שהוא מדבר עליו כאן שאסור לפרסם כאן לינקים הוא משהו שראוי בדיקה כי אני אישית לא הייתי סגור לגבי האיסור הזה.
יכולתי לא לשים זין כמו ששחר אמר שזה משעשיתי אבל החלטתי שזה לא רעיון טוב כי אני לא רוצה שאף אחד "ייפול" על הפורום.
אז ברור היה לי שהדבר היחיד שאפשר לעשות זה לבדוק עם הבן אדם
שיכול "ליפול" על הפורום העונה לשם סוואמפר ולאלה שלא מכירים הוא המנהל המיתולוגי של כל הפורומים בטראנס אדיקט
ציטוט של תגובתו לשאלה האם פרסום לינקים לסטים (וסטים בלבד) היא דבר שאפשרי רק באגף הרלוונטי של הסטים בפורומים או שניתן בפורמים הפרטיים (ולמקרה הפרטני שלנו הפורום הישראלי)
לפרסם גם כן לינקים
והנה תשובתו
"As long as it's not flooding your forum let it go....
We just try to stop it in the tracklist section because it gets out of hand."
בקיצור כרגע נראה לי ש5-6 טרדים על תוכניות שצצו ביומיים זה דבר שאפשר לצמצם לבואו נגיד...2
טרד אחד שיאגד טראקליסטים + לינק של תוכניות סוף השבוע (ע"ע ארמין מרקוס ומשממש בא לו גם תוכניות רבות נוספות)
וטרד אחד שיאגד את הסטים של אמצע השבוע (ראשון עד רביעי) ויכלול למשל את אבאב אנד ביונד ותוכניות שבועיות וחודשיות של אי טי אן
בלי הרבה חוקים
כל שבוע 2 טרדים חדשים שכאלה מבחינתי זה מאה אחוז
מה אתם חושבים?
(כרגע השארתי את כל הטרדים שנפתחו בעינם עד שנראה כאן מספיק תגובות בנושא) |
|
|