| Glenn-Holmes |
טוב חברים חשבתי על זה תקופה ואני חושב שאין מנוס מלבצע ניסוי קטן במשך תקופת זמן שכרגע אני יכול להגיד שהיא עד סופ"ש הבא.
הדבר הוא כזה
תזרמו
פשוט תזרמו
כל אחד מוזמן לכתוב טופיק חדש על משמעניין אותו וכמובן לגרור תגובות בנושא
כל תוכנית רדיו למשך השבוע הקרוב יכולה לקבל טרד משלה
כל פיסת נושא שבא לכם להעלות זכאית לטרד משלה
הכלל היחיד הוא:
זה הטרד היחיד שאתם יכולים להעיר בו הערות לגבי זה
כל הערה שתסטה מהנושא הספציפי של טרד מסוים טיפה יותר מדי (כמו תלונות שונות ומשונות שממלאות כאן יותר מדי טרדים) תמחק והדבר לא פתוח לדיון בטרדים ההם אלא אך ורק בטרד הזה.
מה המטרה?
שאנשים ידברו בפורום
אני חושב שיש לאנשים מה לשתף (לא רק קבצים אלא דגש על בעיקר לחלוק ידע שיש לאנשים עם אנשים אחרים וכמובן לדון בדברים שונים ככל שתחפוץ נפשכם)
ההערכה שלי?
יהיו כאן הרבה יותר טרדים
הרבה יותר אנשים שיכתבו
והרבה יותר מעניין
לגבי החסרונות של השבוע הזה? (בנתיים שבוע) אפשר יהיה לדון בזה פה ולדון בזה כמובן באריכות אחרי יום כיפור כשנראה את התוצאות מול העיניים (כמה טרדים באמת נפתחו , כמה אנשים היו פעילים בפורום כמה מהטרדים היו בכלל שימושיים כמה מהם לא היו שימושיים אבל לא היו מזיקים וכדומה) |
|
|