return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Check deze site!!!!
View this Thread in Original format
djiwan
he lui, ik ben bezig met een site.....

niet een mooie maar een eenvoudige en hopelijk goede site.

ik ben hard bezig met de download sectie om daar wat nummertjes in te zetten.

Nou was mijn vraag of jullie die dingen wel eens wouden testen of zo..... en me ff laten weten of ze het daadwerkelijk ook doen.

http://www.geocities.com/dj_iwan/Downloads.html

Reageer aub ff


HAVE FUN
Henkie_henk
Nee doet het dus nie bij mij... ik kan met "doel opslaan als" een html 5.0 force reg bestandje opslaan.... en met links kom ik bij die kanker myplay

Kijk ff of je ze ergens anders kan opslaan
djiwan
Iemand anders kon al wel downloaden.....snap er nix van........
cyberia
tzelfde bij mij
djiwan
ik heb een alternatief zal wel niet te lang duren voordat ie is teogepast (begin bij bovenste nummer)
Henkie_henk
Zeg je et ff wanneer je het voorelkaar hebt want je hebt iniedergeval wel smaak en de meest nummers zijn gewoon GOED.. en dat bovenste n ummer is nog errug schaars ook :D

Thankz
djiwan
De bovenste doet het bij iedereen. Nu kan ik de rest ook doen......
djiwan
ze doen het nu allemaal
Blik
goeie site, jammer van de downloadsnelheid, hij haalt bij mij maar 5 kb terwijl ik kabel heb, das verrekte langzaam, om nou 50 minuten op speakerfreaks te wachten vind ik nou nie echt tof, maar ja, voor de rest goeie site

Trek je dus nie teveel aan van het commentaar :D
djiwan
Ik baal ook van de snelheid.... maarja er zat ook niet echt veel anders op...... Ik wil het voor mezelf ook kosteloos houden (dus niet betalen voor webspace). Ik ben allang blij dat ie het doet. (met DAP gaat het 17 kb/s)


HAVE FUN

Henkie_henk
Ik vind nog steeds dat je er goeie muziek hebt staan maar het gaat gewoon zo kut langzaam en geen resume functie dat het haast niet de moeite waard is...

Anders moet je ff rondvragen in het music forum waar je kosteloos je stuff kan uploaden. En waar je nog met een relaxte snelheid kan d/len.

Tip: Laat het opslag ding geen mp3s toe.. dan zip je ze gewoon :) Voila

Hoop dat je er ff over zal denken en zon topicje maakt :D
djiwan
ik ben maar weer bezig met 16 tracks uploaden.

Ik zal zeker ff rondvragen naar plaatsen waar je stuff up kan loaden.

Alleen het mooie aan deze is dat het onbeperkt is! :cool:

Maar als je toch kabel hebt maakt het zoveel uit....(snelheid dan)


:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

HAVE FUN
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement