DJ TIËSTO PÅ SYKEHUS - NORGESTURNEEN AVLYST
DJ Tiësto har fått hjerteproblemer og ligger på sykehus i Nederland. Hele hans Norgesturne må følgelig avlyses, noe vi på XL tar veldig tungt.
Vi ønsker Tiësto god bedring, og holder døren åpen for en ny konsert på et senere tidspunkt. Likevel har vi ingen informasjon om når dette eventuelt kan skje.
Etter alt oppstyret omkring showet i Drammenshallen hadde vi gledet oss stort til 30.september. Nå blir førsteprioritet å begrense tapene samt informere alle samarbeidspartnere. Fohåndskjøpte billetter på www.billettservice.no refunderes selvfølgelig. Ta med din billett på Posten og du får pengene tilbake. |