|
פינת המשאלות!
|
View this Thread in Original format
| uzi |
כל אחד רשאי לבקש עד 10 משאלות.
מה אתם מאחלים לעצמכם לשנה הבאה חוץ מהדברים הרגילים כמו בריאות ואושר?
אני מאחל לעצמי:
1) להגשים הפקת ארוע עם תקליטן לטעמי.
2) שסוף סוף אני אלמד להפיק מוזיקה כמו שצריך.
3) שאני אוריד במשקל איזה 20 קילו.
4) אהבה.
5) שנה נהדרת נוספת של מוזיקה.
6) משחקי מחשב על רמה! ואכן מאוקטובר עד ינואר עומדים להגיע דברים אדירים!
7) שהלימודים השנה יהיו כייפים!
8) שהתוכנית של די.גיי. פרסיזן תחזור! בשנתיים האחרונות אני גיליתי והתאהבתי בתוכנית שלו קשות! בחיים לא התלהבתי מתקליטן ככה כי בדרך כלל אני מעריץ את המפיקים. כל חודש, תוכנית של שעתיים, טראקים סופר-חדשים ולא ידועים, כולם מלודיים ואיכותיים, שאף אחד לא היה משיג ואם כן אז אחרי חצי שנה!
9) להיות באירוע ענק של טראנס, איי-די-אנ-טי... או משהו.
10) שיהיה לי מספיק כסף להכל! :D |
|
|
| omergunr |
6) משחקי מחשב על רמה! ואכן מאוקטובר עד ינואר עומדים להגיע דברים אדירים!
תפרגן בכמה שמות :) |
|
|
| gErver |
1. להתחיל לתקלט במועדונים ולחזק את הסצנה יחד עם החברה פה
2. שקט נפשי ושלום עם הסביבה המזדייייינת שלנו
3. שמים חוקיים
4. גלידה חינם לכולם
5. ציצים
6. ציצים.
7. מממ ציצים
8. עוד קצת ציצים
9. ראש נקי
10. ציצים, מוסיקה שלום וראש סבבה
;)
:whip:
:happy2: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
1 יעני הכי הרבה..
1. להיות בריא
2. 800 פסיכומטרי
3. לקנות מכונית
4. לקנות פלטה
5. לדלג בכיף על הצבא
6. לתת בראש במסיבת טראנז לבנים
7. לראות את ארמין
8. להיות באיביזה
9. להיות במשחק של ברסה
10. לזייייייייייייייןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן |
|
|
| Goashem |
1. שכל החברים שלי ישתחררו מהצבא בשלום
2. שאני אפגוש אותם באירופה
3. שאני אחזור לארץ לביקור
4. שאני אקבל עבודה
5. שהפעול יזכו באליפות
6. שאני אוסיף איזה 20 קילו
7. שהאנשים בפקולטה שלי יוציאו ת'מקל מהתחת
8. שהפרופסורים שלי יוציאו ת'מקל מהתחת
9. שלא נדע צער השנה
10. ציצים :D |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Goashem
5. שהפעול יזכו באליפות
|
:rolleyes: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Goashem
טוב מה אסור ? |
רק אם זה בגדר משאלה
:p |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by gErver
1. להתחיל לתקלט במועדונים ולחזק את הסצנה יחד עם החברה פה
2. שקט נפשי ושלום עם הסביבה המזדייייינת שלנו
3. שמים חוקיים
4. גלידה חינם לכולם
5. ציצים
6. ציצים.
7. מממ ציצים
8. עוד קצת ציצים
9. ראש נקי
10. ציצים, מוסיקה שלום וראש סבבה
;)
:whip:
:happy2: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי!@$ |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by YoraY
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי!@$ |
+1
ותודה עוזי :> |
|
|
| arik |
מה הבעיה ב
world of warcraft:)
אחלה משחק |
|
|
|
|