|
תחרות התמונות!
|
View this Thread in Original format
| uzi |
למי יש את תמונת המשתמש הכי מגניבה בפורום?
*זה אותה תמונה קטנה שמופיעה ליד התגובות שלכם
אני חושב שעומר-גונר לוקח!
yea baby, shake it! :D |
|
|
| gErver |
מי לא אוהב תבולבול של עומר ?
:whip:
תקרב אליי ותקבל ברית בפעם השלישית !
:happy2:
תכלס אין על האייקון המסריח שלו... |
|
|
| KrazyDJs |
| קסיסות? אני אכלתי קסיסות? :stongue: |
|
|
| Glenn-Holmes |
תמונה עם פרי כבר לא נחשבת כאייטם עוזי?
:rolleyes: |
|
|
| YoraY |
רגע מה לי יש?
אה החרא הזה... לא נצחתי... |
|
|
| omergunr |
עומר-גונר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מזה השם הזה :nervous: :nervous: |
|
|
| cluBBer |
קוראים לזה
AVATAR
ברור שלי כאילו <---- |
|
|
| TTman |
לי :D
BARCA BARCA BARCA |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by TTman
לי :D
BARCA BARCA BARCA |
אני מסכים עם הבחור הזה. |
|
|
|
|