|
יבואני מוצרי טכניקס בארץ
|
View this Thread in Original format
| fishfish |
שלום לכולם רציתי לקנות את האוזניות של טכניקס (rpdj-1200), ורציתי לראות אותם ולבדוק אותם לפני שאני קונה.
אז ככה האם בכלל כדאי לי לקנות אותם (האם למישהו יש אותם ויכול לתת המלצות??) או האם כדאי לי לקנות את ה sennheiser למיניהן??
בתודה שי |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאה גם אתה וגם יובל פותחים טופיקים על ציוד שיש לזה במיוחד טריד שלם...
שיוווווווווווווווו |
|
|
| Dj Moriano |
| ראססססססססססססמי |
|
|
| fishfish |
אתם לא ממש אוהבים לענות אם לא פותחים טופיק חדש,
אבל למרות זאת לקחתי לתשומת לבי את ההערה ואני אפסיק לפתוח טופיקים שלא במקומם הראוי!!!
ואחרי כל ההקדמות, מישהו יכול לענות לי על השאלה??? |
|
|
| DJ-Energy |
| אני חושב שא.ב אלקטרוניקה מיבאת טכניקס |
|
|
|
|