|
Another ICQ Problem!!!
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
אני לא יודע למה זה תמיד קורה דווקא לי...
בקיצור כל פעם שאני מעלה את האייסיקיו זה נפתח מתחבר ואז אחרי כמה שניות נפתחת תיבה כזאת:
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Program: c:\program files\icq\icq.exe
abnormal program termination
ניסיתי לעשות uninstall
ולהתקין מחדש אבל זה ממשיך להופיע אם מישהו יודע מה אפשר לעשות אז תודה מראש
:confused: |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
אני לא יודע למה זה תמיד קורה דווקא לי...
בקיצור כל פעם שאני מעלה את האייסיקיו זה נפתח מתחבר ואז אחרי כמה שניות נפתחת תיבה כזאת:
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Program: c:\program files\icq\icq.exe
abnormal program termination
ניסיתי לעשות uninstall
ולהתקין מחדש אבל זה ממשיך להופיע אם מישהו יודע מה אפשר לעשות אז תודה מראש
:confused: |
איזה גרסה של איי סיי קיו יש לך? |
|
|
| Agent-Fire |
נסה לעשות
uninstall
ואחרי זה למחוק את כל התקייה של אייסיקיו...
שים לב שאתה עושה גיבוי לקבצי ההיסטורי וקונאקט ליסט! זה אמור להיות בתקייה
2001a
או אולי
2001b
קיצר תגבה תתקייה שיש בה קבצים עם השם של מספר האייסיקיו שלך
ואחרי זה תתקין שוב... סתם אולי יכול לעזור... |
|
|
| MoSH_MaN |
לך ל
REGDIET
תמחוק הכל שקשור ל
ICQ.EXE |
|
|
| DjChook |
אחי
לפי מיטב ידיעתי הלך ה
DB
תנסה לעשות
CONVERT
ועם זה לא עובד
תגבה
ותנסה לעשות
CONVERT
בלי היסטורי
בעיקרון ,תעשה מה שמוש אומר, זה נשמע טוב :) |
|
|
| Agent-Fire |
!האיסיקיו הנכה הזה לא רוצה להתחבר לי עכשיו
?יש עוד מישהו שמחובר דרך 012 והאיסיקיו לא מתחבר |
|
|
|
|