return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
דף חדש בין ט"א לשחר :) זרמו בחיוביות
View this Thread in Original format
Black Dragon
שחר וואלה כמו שציינתי מקודם אתה היית שונה בתקופה הרחוקה וממש אהבתי אותך
השתנת הרבה מאז אבל אני עדיין בטוח שיש לך הרבה להציע פה לפורום ולחברים

אני רוצה באמת לבקש מכל חברי הפורום, לשכוח מכל מה שהיה עד עכשיו.. תאמינו לי גם אותי הוא הצליח להרגיש הממז הקטן :)
אבל הוא בסדר, הוא אוהב לדבר הרבה אבל עדיין בסדר :)

עוד לא יום כיפור אבל וואלה אני רוצה לבקש ממך סליחה אם רשמתי לך איזה משהו שפגע בך כי וואלה אני רק ניסיתי לעזור

ואני רוצה שכל חברי הפורום יבינו שנפתח פה דף חדש ושמעכשיו כל התרדים יצאו חיובים

אז שנה טובה לכולם...מעכשיו פותחים גישה חיובית לפורום
:tongue3 :eyespop: :crazy: :happy2: :D
Shahar
חחחחחחחח תאמין לי אתה דוגמא טובה לבנאדם שכן יש לי כבוד אליו אפילו שמעיר הערות
למה אתה יודע לתת כבוד גם אם אתה לא מסכים איתי
ועם זה אין לי בעיה
כל עוד בנאדם לא בא בפוזה ואומר נקי מה שיש לו להגיד אין לי בעיה שיגיד מה שהוא רוצה

ואין לי בעיה לדף חדש שנה חדשה
רק שאנשים ילמדו לדבר כמו שאני יודע לכבד אותך ואחרים שאנלא מסכים איתם
ועובדה שלא רבתי איתך עד היום
uzi
שחר, אני לא מכיר אותך ולא רוצה לשפוט אותך, אבל הייתי מבקש לתת לך עיצה:
שומר פיו ולשונו, שומר מצרות נפשו.
.A.Y.
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחח תאמין לי אתה דוגמא טובה לבנאדם שכן יש לי כבוד אליו אפילו שמעיר הערות
למה אתה יודע לתת כבוד גם אם אתה לא מסכים איתי
ועם זה אין לי בעיה
כל עוד בנאדם לא בא בפוזה ואומר נקי מה שיש לו להגיד אין לי בעיה שיגיד מה שהוא רוצה

ואין לי בעיה לדף חדש שנה חדשה
רק שאנשים ילמדו לדבר כמו שאני יודע לכבד אותך ואחרים שאנלא מסכים איתם
ועובדה שלא רבתי איתך עד היום


חחחח מה שמצחיק זה שאני בחיים לא ראיתי אותך נותן כבוד למישהו או בכלל למשהו כאן בפורום
אז איזה כבוד אתה רוצה לקבל?

אתה פותח ריב עם כל דבר שזז
אני אפילו לאדע מה אמרתי שגרם לך לחפש אותי באייסיקיו בשביל לאיים
כי דוגרי אתה לוקח הכל רציני מדי ואישי מדי

אז מה יעזור שעכשיו אנשים יפתחו איתך דף חדש כשבטח עוד כמה ימים שוב תבוא עם הגישה האנטי שך ותרגיז את כולם??

ואנלא בא שוב לחמם אותך או משו
פשוט תחשוב על זה רגע
Shahar
quote:
Originally posted by .A.Y.
חחחח מה שמצחיק זה שאני בחיים לא ראיתי אותך נותן כבוד למישהו או בכלל למשהו כאן בפורום
אז איזה כבוד אתה רוצה לקבל?

אתה פותח ריב עם כל דבר שזז
אני אפילו לאדע מה אמרתי שגרם לך לחפש אותי באייסיקיו בשביל לאיים
כי דוגרי אתה לוקח הכל רציני מדי ואישי מדי

אז מה יעזור שעכשיו אנשים יפתחו איתך דף חדש כשבטח עוד כמה ימים שוב תבוא עם הגישה האנטי שך ותרגיז את כולם??

ואנלא בא שוב לחמם אותך או משו
פשוט תחשוב על זה רגע


וואלה תתפלא
יגאל ואלי מכירים אותי כמה שנים
הם תמיד קיבלו כבוד ממני
למה הם ידעו להגיד מה שהם רוצים בצורה יפה
ובגלל זה בחיים לא שמעו ממני מילה לא במקום
ככה גם חן וירון סמוקמשין וכו'

שאל אותם ותראה מה דעתם
Black Dragon
quote:
Originally posted by .A.Y.
חחחח מה שמצחיק זה שאני בחיים לא ראיתי אותך נותן כבוד למישהו או בכלל למשהו כאן בפורום
אז איזה כבוד אתה רוצה לקבל?

אתה פותח ריב עם כל דבר שזז
אני אפילו לאדע מה אמרתי שגרם לך לחפש אותי באייסיקיו בשביל לאיים
כי דוגרי אתה לוקח הכל רציני מדי ואישי מדי

אז מה יעזור שעכשיו אנשים יפתחו איתך דף חדש כשבטח עוד כמה ימים שוב תבוא עם הגישה האנטי שך ותרגיז את כולם??

ואנלא בא שוב לחמם אותך או משו
פשוט תחשוב על זה רגע


אחי וואלה תגובה לא במקום..אתה רושם שאתה לא בא לחמם אבל אתה עושה את זה
כשאתה פותר משהו עכשיו כשפותחים דף חדש ונקי..אז כמו שהוא נקי ככה אין כתמים מהדף הקודם
אל תדבר על העבר ויאללה דף חדש
חבל שלחמם שוב דברים אתה לא מכיר אותו והוא בסדר גמור

תגיד לו... שחר אתה רוצה להיות חבר שלי? אפשר בחורה או שתיים? :)
חח סתם
יאללה אחים שלי קחו הכל בקלות
.A.Y.
לא מבין מה לא במקום פה
פשוט רציתי להבין תקטע

ולי אין סיבה לפתוח דף חדש כי אנלא בריב איתו או משו
הוא זה שמחומם עליי.. לי הוא לא מפריע
אם מתאים לו אז סבבה שיפתח איתי דף חדש
אם הוא מעדיף להמשיך לאיים אז סבבה גם
Shahar
quote:
Originally posted by .A.Y.
לא מבין מה לא במקום פה
פשוט רציתי להבין תקטע

ולי אין סיבה לפתוח דף חדש כי אנלא בריב איתו או משו
הוא זה שמחומם עליי.. לי הוא לא מפריע
אם מתאים לו אז סבבה שיפתח איתי דף חדש
אם הוא מעדיף להמשיך לאיים אז סבבה גם


אמרתי לך אין שום קטע
תדבר יפה בלי לעשות רעש אני ידבר יפה

ראית עוד בנאדם אמר לך אתה מדבר יותר מדי
באתי דברתי איתך יפה עכשיו דבר יפה גם וגמור תסיפור
.A.Y.
quote:
Originally posted by Shahar
אמרתי לך אין שום קטע
תדבר יפה בלי לעשות רעש אני ידבר יפה

ראית עוד בנאדם אמר לך אתה מדבר יותר מדי
באתי דברתי איתך יפה עכשיו דבר יפה גם וגמור תסיפור


אממ וואלה הוא לא אמר לי שאני מדבר יותר מדי:conf:

ואני זה שמדבר פה יפה באלוהים שאנלא מבין ממה אתה נדלק כל שניה
ומה שעשית זה נקרא לדבר איתי יפה? חח
אני מבחינתי לא היה בכלל סיפור אבל אתה כל הזמן ממשיך עם זה

קיצר טוב הנה אני גומר תסיפור
כשניפגש אני מביא לך ורד וחיבוק:tongue2
epsilon1
quote:
Originally posted by Black Dragon
אחי וואלה תגובה לא במקום..אתה רושם שאתה לא בא לחמם אבל אתה עושה את זה
כשאתה פותר משהו עכשיו כשפותחים דף חדש ונקי..אז כמו שהוא נקי ככה אין כתמים מהדף הקודם
אל תדבר על העבר ויאללה דף חדש
חבל שלחמם שוב דברים אתה לא מכיר אותו והוא בסדר גמור

תגיד לו... שחר אתה רוצה להיות חבר שלי? אפשר בחורה או שתיים? :)
חח סתם
יאללה אחים שלי קחו הכל בקלות


וואלה לא מסכים איתך כי זאת מהות הדיון..
המשפט תן כבוד תקבל כבוד תקף לשני הכיוונים וכל פעם ששחר רואה משהו שלא מצא חן בעיניו (אפילו שזה בכלל לא קשור אליו) הוא ישר מתחיל "מה אתה דפוק? מה אתה מטומטם?כוס היטלר"

ודברים כאלה, גם אני מהקורבנות.

שחר, אתה מדבר יפה עם אלי והשאר כי אתה מכיר אותם אישית, לשאר אתה מתייחס בזלזול גמור כי אתה מרשה לעצמך (לא מכיר אותנו)



תחשוב על זה.

YoraY
רוצה לדבר על כבוד?

אולי תתחיל לכבד תאנשים פה בפורום שלא מעניין אותם כל הדיבורים שך על עצמך?

תככככככל טרד מחדש הורס תאווירה

אנשים מדברים על טראנס אתה מדבר על הגוף שך
אנשים מדברים על צמחים אתה מדבר על השיער שך
אנשים מדברים על אוכל אתה מדבר על הבסיס שך
אנשים מדברים על הצבא בכללי תחייב לספר עוד סיפור מן המניין על המפקד שך והזנות שתעושה מהצבא...

תקוטל מלא דברים שזזים פה על דעת עצמך..

ואיפה הטקט איפה... אין לך שמץ של פרופורציה כל היום תמתלהב מעצמך


מכאן זה מתחיל...



ובטח שיהיה לך כבוד לאלי כי אלי מסתבר כאיש כל כך חיובי שלא מחפש סיכסוכים והוא כל כך מכיר את הטיפוס שבך, את השריטה שיש לך במח והוא כל כך עיכל את זה כל השנים האלה שהבנאדם ""יכבד"" אותך גם אחרי שתירק ותשתין על אילטה בפרצוף



תבחיים לא תשכנע אף אחד פה שאתה צודק פשוט רק לך יש סבלנות להמשיך להתווכח והעיקר להגיד תמילה האחרונה
Dj Alex (ISR)
and remember.. respect is everything
(GTA2)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement