return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אתרי הכרויות באינטרנט
View this Thread in Original format
uzi
תגידו, אתם משתמשים באתרי הכרויות האלה באינטרנט? זה שווה משהו? יש שם גם בנות אמיתיות? איזה אתר הכי נחשב, מה הולך היום?
מרוב דיבורים על בחורות בטראד של "אני אוהב" יש לי חשק להכיר משהי! :D
Shahar
שמע לא מכיר אתרים אבל רק תזהר מאטרף דייטינג
זה מפוצץ בקוקסינלים
Dj Alex (ISR)
כל מה שקשור לבחורה ואינטרנט = סכנה ושקר אחד גדול..
שכח מזה.
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
כל מה שקשור לבחורה ואינטרנט = סכנה ושקר אחד גדול..
שכח מזה.


לא לא נכון יש אתרים בחינם שדווקא אנשים כן מכירים שם
אבל יש מקומות מגעילים כמו אטרף שזה של קוקסינלים
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
לא לא נכון יש אתרים בחינם שדווקא אנשים כן מכירים שם
אבל יש מקומות מגעילים כמו אטרף שזה של קוקסינלים

בינינו..
לא מתכוון לקחת שום סיכון.

כשהילד ישאל איפה הכרתם
"אממ אממ במחשב"
כמה עלוב..
אין כמו להכיר בחורה בטעות
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
בינינו..
לא מתכוון לקחת שום סיכון.

כשהילד ישאל איפה הכרתם
"אממ אממ במחשב"
כמה עלוב..
אין כמו להכיר בחורה בטעות


גם נכון
שתגיע הבחורה היא תגיע
YoraY
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
בינינו..
לא מתכוון לקחת שום סיכון.

כשהילד ישאל איפה הכרתם
"אממ אממ במחשב"
כמה עלוב..
אין כמו להכיר בחורה בטעות



אולי תלא טועה אבל תלא צודק זה בטוח..
כי זה לא "אממ אמממממ... באינטרנט.."ד

זה אתה פוגש זוג נשוי.. צעירים.. שמתים אחד על השני ותבא ושואל איך הכרתם ואז הם מורידים עליך את ה"הכרנו באינטרנט" תפשוט אומר וואו
!

ויש המון חברויות דרך האינטרנט וזה אני אומר לך ממקור ראשון
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by YoraY
אולי תלא טועה אבל תלא צודק זה בטוח..
כי זה לא "אממ אמממממ... באינטרנט.."ד

זה אתה פוגש זוג נשוי.. צעירים.. שמתים אחד על השני ותבא ושואל איך הכרתם ואז הם מורידים עליך את ה"הכרנו באינטרנט" תפשוט אומר וואו
!

ויש המון חברויות דרך האינטרנט וזה אני אומר לך ממקור ראשון

מצידי שיהיו לך 14814124719 מקורות
רק העובדה שאתה ניגש לאינטרנט כדי להכיר בחורה זה אומר שאתה לא יכול להכיר אחת בזכות מה שאתה מציג בנוכחות בדיבור ושאר הדברים שיש במחשב..

בפעם הבאה אני אשלח לחברה שלי פרח (F)
במקום זר פרחים..
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
מצידי שיהיו לך 14814124719 מקורות
רק העובדה שאתה ניגש לאינטרנט כדי להכיר בחורה זה אומר שאתה לא יכול להכיר אחת בזכות מה שאתה מציג בנוכחות בדיבור ושאר הדברים שיש במחשב..

בפעם הבאה אני אשלח לחברה שלי פרח (F)
במקום זר פרחים..


לא מסכים איתך..
יש ויש..
וגם את זה אני אומר מ"מקור" ראשון, כי הייתה לי חברה שהכרתי דרך האינטרנט, וטוב מאוד ידעתי איך למצוא כמה אחרות אחריה בלי קשר לאינטרנט..

אומנם אין לי קשר לאתרי הכרויות, אבל אל תפסלו ישר אם זה קשור באינטרנט..
אל תשכחו שלא לכל האנשים (וגם לי לא היה ועדיין לא תמיד יש) את האומץ, או הביטחון ללכת ולהתחיל סתם ככה עם בחורה לדוגמא..
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by KrazyDJs

אל תשכחו שלא לכל האנשים (וגם לי לא היה ועדיין לא תמיד יש) את האומץ, או הביטחון ללכת ולהתחיל סתם ככה עם בחורה לדוגמא..

תשמע אתה יכול להשתמש באינטרנט כאמצעי..
כמו בטלפון..

אבל בטח שלא דרך להכרת בחורות..

איפה האנושיות פה?

epsilon1
תראה אני מצידי אם יוצא לי לדבר עם מישהי באינטרנט והיא נשמעת סבבה ונראית סבבה אז מה הסיפור?

מה שכן אני לא אגש לאתר הכרויות בכוונה כדי לחפש...למרות שבמחשבה שניה זה יכול להיות אמצעי טוב לבררנים שמחפשים סוג מאוד ספציפי של בחורה.
YoraY
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
תשמע אתה יכול להשתמש באינטרנט כאמצעי..
כמו בטלפון..

אבל בטח שלא דרך להכרת בחורות..

איפה האנושיות פה?



מממ בא אני אגיד לך את זה ככה? וככה זה עובד בדרך כלל

אתה משוטט באינטרנט בפורומים סתם לפנאן שלך ואז במקרה אתה נתקל במה שמסתבר שאתה אוהב......

אבל בגדול כן אני גם לא מתלהב מהכירויות באינטרנט.. אבל שמע אולי יש אנשים שמחפשים ומתאמצים ברמות כאלה

אני חושב שאם אתה בא בגישה של אני חייב למצוא לי מישהי! אתה יכול לצאת ממקומות כאלה עם בחורה נחמדה מאד... לא כוסית ולא בטוח שיפה בכלל
למה אני חושב שאנשים שמגיעים למקומות כאלה די מיואשים מהחברה ומהשיפוט ע"פ מראה חיצוני
אפשר למצוא משו איכותי זה בטוח..

אגב גם בשביל למצוא משהו טוב תחייב להתאמץ וזה דברים שאני מניח שבאים לאנשים שהם מגיעים לגיל שהם חייבים מישהו לחיים ודחוף אחרת יהיה מאוחר מדי.. בכל אופן מה שאני אומר זה שצריך הרבה דייטים, ולפעמים זה מייאש אבל בסוף בסוף תמוצא משו טוב! זו נוסחה שעובדת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement