|
כולם להכנס ולראות!!!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
כנסו עכשיו!!!
כנסו מיד ותראו את זה !!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
362 הרוגים!!!
יהיה זכרם ברוך
ושיימותו כל הערבים!!!
זה לא עם זה חוליגנים
זה חרא |
|
|
| MoSH_MaN |
מעניין איך לא שמים זיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
בפורום |
|
|
| Scorchio |
נשבע לכם נחנק לי הגרון מדמעות
אנחנו נרצחים פה יום יום והעולם שותק ועוד רוצה להקים מדינה לפלשתינאים
אני מתכוון לפרסם את זה בכל סעיף של הפורום עד שאנשים יתעוררו למציאות |
|
|
| DjChook |
אין מילים בפי...
:( |
|
|
| Hell_Copter |
הלינק לא ממש עבד
אז מישהו יכול להסביר לי בבקשה מה קרה?? |
|
|
| DJ-Energy |
פחחחחחחח
הורידו להם ת'אתר
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
working
זה עובד!
רועי ברוך השב
איך היה בפולין? |
|
|
| NyKoN |
חבלז
קשה אחי
קשה להסתכל על זה שוב ככה |
|
|
| Hell_Copter |
היה פשוט חבל על הזמן!!!
אין מילים לתאר איזה חוויה זה היה
וזה באמת זוועתי... הסרט הזה |
|
|
|
|