|
פטפטת - טראנס
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| דור חדש של משועממים גודל בארצינו אני רואה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
חביבי גם להוציא מים מהסלע צריך לדעת!
עוזי אני אוהב תטרדים שאתה פותח
יוראי אני חושב שהדיונים האלה בוודאי לא מזיקים לפורום - אם אתה שואל אותי הם די תורמים - מקווה שמשאמרת היה בציניות (קשה להבין ציניות לפעמים מעל דפי הפורום) |
|
|
| uzi |
זה אכן היה משעמום... אבל זה בשביל הצחוק והכיף בפורום.
הרי בשביל לשמוע מוזיקה לא צריך פורום יש תחנות רדיו. |
|
|
|
|