return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
פטפטת - טראנס
View this Thread in Original format
uzi
הוסיפו גם אתם הגדרות ותגובות יפות למושג טראנס:
http://patpetet.oketz.com/H/[email protected]
תוכלו גם להוסיף הגדרות לכל ביטוי שתרצו, כמו שאני עשיתי:
http://patpetet.oketz.com/who.cgi?n...1%40iname%2Ecom
YoraY
דור חדש של משועממים גודל בארצינו אני רואה...
Glenn-Holmes
חביבי גם להוציא מים מהסלע צריך לדעת!

עוזי אני אוהב תטרדים שאתה פותח

יוראי אני חושב שהדיונים האלה בוודאי לא מזיקים לפורום - אם אתה שואל אותי הם די תורמים - מקווה שמשאמרת היה בציניות (קשה להבין ציניות לפעמים מעל דפי הפורום)
uzi
זה אכן היה משעמום... אבל זה בשביל הצחוק והכיף בפורום.
הרי בשביל לשמוע מוזיקה לא צריך פורום יש תחנות רדיו.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement