return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Danny tenaglia in de Ministry of sound 23 sept. 2006
View this Thread in Original format
magrec
Zieke set van die gast. Dacht 5 jaar geleden dat hij van die vocal house draaide enzo, nou wist ik alwel dat ie redelijk stevig (tribal) draaide maar in Londen was het nog iets harder. Trouwens ik wil zo'n club (lees: soundsystem) in nederland. Snoeihard en toch zuiver. Dit was er zo'n één in de trant van die bass moet je niet horen maar voelen...en of je hem voelde:

http://www.just-wonder.nl/tenaglia_mos_2006.wmv
@win
Ben het aan het downloaden dus zo even checken :) Ik hou wel van die hardcore tribal! :eyes:
magrec
Dit ging ook zo snoeihard in die zaal, te ziek

http://www.youtube.com/watch?v=pQJ1...related&search=
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement