|
Danny tenaglia in de Ministry of sound 23 sept. 2006
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Zieke set van die gast. Dacht 5 jaar geleden dat hij van die vocal house draaide enzo, nou wist ik alwel dat ie redelijk stevig (tribal) draaide maar in Londen was het nog iets harder. Trouwens ik wil zo'n club (lees: soundsystem) in nederland. Snoeihard en toch zuiver. Dit was er zo'n één in de trant van die bass moet je niet horen maar voelen...en of je hem voelde:
http://www.just-wonder.nl/tenaglia_mos_2006.wmv |
|
|
| @win |
| Ben het aan het downloaden dus zo even checken :) Ik hou wel van die hardcore tribal! :eyes: |
|
|
|
|