|
Wat vinde we van de Qontact Themesong??
|
View this Thread in Original format
| Apoptosis |
k heb nog nooit een poll gemaakt, dus k denk laten we t es ff lekker proberen :)...
De meesten zullen t wel weten, maar Dj Astrid heeft de themesong voor Qontact dit jaar gemaakt en die heet Starfever... Je kan em luisteren op haar website (www.djastrid.com).
Nou, wat vinden we ervan?
ikke zelf ga denk k voor Erg Lekkahh of voor Té Goed :eyes:, want dat issie nou eenmaal :p. Lekkere synths, heerrrrlyk melodietje.
ltr :) |
|
|
| Henkie_henk |
wat een knake site zeg..
theme song is wel nice..
vind
Dj_Astrid_Vs_Tommy_Pulse-Twinkle__Retail-Vinyl
alleen wel stukken beter..
maarja.. tis wel leuk hoor.. |
|
|
| tijs08 |
Wel aarig nummer inderdaad, maar niet meer dan dat!
en pesies wat Henkie_henk zegt, Twinkle is echt stukken beter!!
En wat volgens mij ook wel de bedoeling en noodzaak bij een theme song is dat hij in je kop blijft zitten en dat hij echt goed herkenbaar is. Dus er echt uitspringt,. Kvind dit nummer dus een beetje te gewoontje daarintegen is Twinkle echt een uitblinker..
Kijk naar PPK, daar lijkt hij een beetje op, wat dat voor een impact had! |
|
|
| Optimus |
Ik vind die van de Alpha Twins goeiiiiiiii!!!!!!!!
dies echt lekkaaaaa
dies van de 1e Qontact weet ik...:D |
|
|
| Ruben_Dubbink |
voor mij ook: klinkt best wel aardig,
heb al zin in Qontact!!!!
GreetZ RubDub |
|
|
| LowRider |
voor mij geldt: erg lekkah
niet TE goed want voor een themesong kan het wel iessiepiessie beter maar cker wel lekker!! (maar idd, twinkle is dan wel die 'te goed gewoon!') |
|
|
| -TAIS- |
| Helaas, ik kom niet verder dan "wel aardig". Hij valt me een beetje tegen eerlijk gezegd. Maar inderdaad, daarentegen is Twinkle wel een echt topplaat, wat een knaller! |
|
|
| Jappio |
Ik vind m ook wel erg Lekkah! tis gewoon een lekker plaatje :D
Overigens sluit ik me aan bij de rest van de posts,, Twinkle is wel ietsiepietsie beter hehe |
|
|
| LightForce |
Hmm vind hem wel aardig.
Verder sluit ik me aan bij de rest dat Dj Astrid vs Tommy Pulse - Twinkle wel een stuk beter is. Zelfs me pa vind die plaat zo goed dat ik hem elke keer in de auto moet aanhoren (vindt ik niet erg hoor ) :) |
|
|
| Dj Lex |
| Ja best wel een leuk nummertje. Niet super goed, maar dus beetje gulden mideenweg nummertje. Had hem overigens nog nooit gehoord |
|
|
| Gurian |
Ik stem: erg lekkah
ma ja moet toegeven dat twinkle egt veel beter klinkt. Ma dat is al veel vaker gezegt :D:D:D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Kvin de publiek sample in de break nogal erg G-Spott klinken, kvinnet een beetje 13 in n dozijn track , dus mn stem zal niet erg hoog zijn |
|
|
|
|