return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 
Ban anke NU!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
anke
ei jong
dat gaat wel te ver hier zunne :eyes:
mellow_head
Look who's talking...waarde gij ni Mister Perfect? Sorry dak u ooit beledigd heb dan *bows*
Shadowkid
quote:
Originally posted by mellow_head
Voelde u aangevalle? Keb die post gedeleted omdak zelf vind da da erover was.



uhu, en dit is natuurlijk van een veel hoger niveau :

quote:
Originally posted by mellow_head
Lol wa voor een ing lompe hoer zijt gij :stongue: ik hoop da ze u omver rijden, serieus ik meen da:mad:
Phortastic
quote:
Originally posted by mellow_head
Voelde u aangevalle?


Ja, thats it :rolleyes:

Gast, van u met momenten ongelooflijk marginale en haatdragende praat kom ik echt aant kotsen. Zijde gij in uw jeugd constant getraumatiseerd geweest ofzo, dat gij zo ne haat hebt tegen al wat u niet aanstaat. Dacht dat we in de "hedendaagse maatschappij" toch wel iets verder geevolueerd waren.
mellow_head
quote:
Originally posted by anke
ei jong
dat gaat wel te ver hier zunne :eyes:



Dan hebde X-Tune en Toni_D2 nog ni bezig gezien, die vielen persoonlijk BETA's aan (wak ook erover vond, maja was mij mening nu he...)
kirstolas
jointje nodig iemand?

zeg wat is dat hier geworden.
mellow_head
quote:
Originally posted by Phortastic
Ja, thats it :rolleyes:

Gast, van u met momenten ongelooflijk marginale en haatdragende praat kom ik echt aant kotsen. Zijde gij in uw jeugd constant getraumatiseerd geweest ofzo, dat gij zo ne haat hebt tegen al wat u niet aanstaat. Dacht dat we in de "hedendaagse maatschappij" toch wel iets verder geevolueerd waren.



Das hier precies een kindergarden, hoe plechtig mooi Nederlands hier wordt getypt. Word ge door ne pastoor in de gaten gehouden ofzo? Jesus ing Christ!
Phortastic
Ni iedereen stopt op zen 15de met school he meloenhoofd. Ge kunt moeilijk verwachten dat uw taaltje plots de standaard wordt ofzo he.


gewoon off jong gast, jeezes ing christ. (was dit beter?)
mrcanon
quote:
Originally posted by mrcanon
Meloenhoofd, ze moesten verdomme het zaagsel uit uwe kop halen en vol olie gieten en u daarna levend verbranden! Wie denkt ge dat er dan zal pissen ? :toothless


En met alle BETA's zullen we scanderen "Mellow, die! Die"

Sorry t'was der over, zou ik het deleten? :toothless
domineesje
.

MikeVee


Kijkje nemen in dit topic en weer weg...
Xilver
quote:
Originally posted by MikeVee


Kijkje nemen in dit topic en weer weg...


Blijf gezellig even. Het is toch zo weer weg.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement