return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
טרוייני בפורום - אילן בבקשה תעזור
View this Thread in Original format
uzi
אילן תגיד, אולי תשלח למנהלים של האתר (או הפורום) הזה הודעה שכבר חודשיים יש להם טרוייני בפורום? כל פעם אני צריך ללחוץ לקספרסקי שימחוק אותו! איזה מן דבר זה?! בדוק שזה לא רק אצלי!
KrazyDJs
3 וחצי שנים בפורום ולא נתקלתי בזה..
בטוח שזה לא רק אצלך? או רק אצל אנשים שמשתמשים בקספרסקי?
epsilon1
quote:
Originally posted by KrazyDJs
3 וחצי שנים בפורום ולא נתקלתי בזה..
בטוח שזה לא רק אצלך? או רק אצל אנשים שמשתמשים בקספרסקי?



למשתמשי קספרסקי...גם אצל חבר שלי זה ככה
uzi
תשמע, אם תסגרו את הדפדפן ותנקו את ה"קאש" ושוב תכנסו לפורום, אתם תראו שיתריע לכם האנטי וירוס. אם האנטי וירוס שלכם לא גילה אותו, זה לא טוב.
חוץ מזה שזה לא חדש שיש בפרסומות טרויינים, לצערי יש באינטנט מלא מניאקים.
Shahar
אני חושב שזה שטויות כי רק לסוומפר או לאנשים שקרובים אליו יש גישה לעשות דברים כאלה
וזאת עבירה יותר גדולה מלפרסם אמפי3 להורדה
אז לא נראה לי שזה הגיוני

ואני חושב שאם מישו היה פורץ למערכת ועושה את זה היו כבר הרבה אנשים כמוך מודיעים לו על זה


בכל מקרה לרוב האנשים יש פיירוול אז זה לא חשוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement