|
טרוייני בפורום - אילן בבקשה תעזור
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| אילן תגיד, אולי תשלח למנהלים של האתר (או הפורום) הזה הודעה שכבר חודשיים יש להם טרוייני בפורום? כל פעם אני צריך ללחוץ לקספרסקי שימחוק אותו! איזה מן דבר זה?! בדוק שזה לא רק אצלי! |
|
|
| KrazyDJs |
3 וחצי שנים בפורום ולא נתקלתי בזה..
בטוח שזה לא רק אצלך? או רק אצל אנשים שמשתמשים בקספרסקי? |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
3 וחצי שנים בפורום ולא נתקלתי בזה..
בטוח שזה לא רק אצלך? או רק אצל אנשים שמשתמשים בקספרסקי? |
למשתמשי קספרסקי...גם אצל חבר שלי זה ככה |
|
|
| uzi |
תשמע, אם תסגרו את הדפדפן ותנקו את ה"קאש" ושוב תכנסו לפורום, אתם תראו שיתריע לכם האנטי וירוס. אם האנטי וירוס שלכם לא גילה אותו, זה לא טוב.
חוץ מזה שזה לא חדש שיש בפרסומות טרויינים, לצערי יש באינטנט מלא מניאקים. |
|
|
| Shahar |
אני חושב שזה שטויות כי רק לסוומפר או לאנשים שקרובים אליו יש גישה לעשות דברים כאלה
וזאת עבירה יותר גדולה מלפרסם אמפי3 להורדה
אז לא נראה לי שזה הגיוני
ואני חושב שאם מישו היה פורץ למערכת ועושה את זה היו כבר הרבה אנשים כמוך מודיעים לו על זה
בכל מקרה לרוב האנשים יש פיירוול אז זה לא חשוב |
|
|
|
|