|
Speciaal voor de COR whores (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Push2005
homo :rolleyes:
Inb4dalock |
wat is uw probleem met homo's precies? Waarom gebruikt gij "homo" als scheldwoord? Schrik dat sommige mensen een beetje anders zijn dan gij misschien?
Ge gaat toch ni voor 't Vlaams Blok/Belang stemmen zekers volgende week? Ge hebt er alvast de mentaliteit van! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
wat is uw probleem met homo's precies? Waarom gebruikt gij "homo" als scheldwoord? Schrik dat sommige mensen een beetje anders zijn dan gij misschien?
Ge gaat toch ni voor 't Vlaams Blok/Belang stemmen zekers volgende week? Ge hebt er alvast de mentaliteit van! |
hebt ge iets tegen mensen die op het Vlaanms Belang stemmen ofwa? :whip:
racist :mad: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
wat is uw probleem met homo's precies? Waarom gebruikt gij "homo" als scheldwoord? Schrik dat sommige mensen een beetje anders zijn dan gij misschien?
Ge gaat toch ni voor 't Vlaams Blok/Belang stemmen zekers volgende week? Ge hebt er alvast de mentaliteit van! |
zei de meneer die mij net dit in een pm stuurde:
"asl? buttseckz?" |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by christina
zei de meneer die mij net dit in een pm stuurde:
"asl? buttseckz?" |
en ... wat was uw antwoord? :gsmile: |
|
|
| Wildfir3 |
:gsmile:
Anti vlaams blok zijn heeft niets te maken met racisme, maar wel met antidebilisme... gans andere term!
@ cristina: u asked for it! there are no women on the intarweb! |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
en ... wat was uw antwoord? :gsmile: |
voor zoiets doe ik ni eens moeite om te anwoorden |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Anti vlaams blok zijn heeft niets te maken met racisme, maar wel met antidebilisme... gans andere term! |
blijkbaar hebt ge mij niet begrepen ... :( |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
@ cristina: u asked for it! there are no women on the intarweb! |
tis christina met h
en ten tweede: get a girlfriend?;) |
|
|
| Wildfir3 |
kepper eentje!
seg, mopstken eh :(
seg ;)
asl? |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
blijkbaar hebt ge mij niet begrepen ... :( |
kweetwel, kemt wel door :f |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
kepper eentje!
seg, mopstken eh :(
seg ;)
asl? |
14, v, gavere |
|
|
| Wildfir3 |
sorry, too old for me...
:clown: |
|
|
|
|