return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
הנגן הטוב ביותר של פיוניר!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
לא תמיד מה שיותר חדש יותר נוח
תראה ה100 לא הכי חדשים אבל יש אותם בכל מקום ועכשיו גם את ה1000 שמים כמעט בכל מועדון

אני מניח שהוא יהיה הדבר הבא ה555
אני לא אומר שלא
s0undw4v3
נראה פצצה!

אבל מה שאני לא מבין- מאיפה הם מפליצים את הדגמים האלה?! 100, 1000, 500, 555.... עוד מעט יוציאו יחידת סי די למטאליסטים -
DMP-666
DJ-Energy
אשכרה עוד מעט לא נצטרך דיי גיים נשים שני פיונרים

DMP-18678472762772572572375735

שינגן לבד ויעשה מיקסים נקיים ושטויות כאלו
בתאכלס, מה צריך??

אני מעדיך ללכת על
זוג
CDJ 100s Or 500s
ושני טכניקס טובים
וזהו!
eran
quote:
Originally posted by s0undw4v3
נראה פצצה!

אבל מה שאני לא מבין- מאיפה הם מפליצים את הדגמים האלה?! 100, 1000, 500, 555.... עוד מעט יוציאו יחידת סי די למטאליסטים -
DMP-666


חחחחח :D
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אשכרה עוד מעט לא נצטרך דיי גיים נשים שני פיונרים

DMP-18678472762772572572375735

שינגן לבד ויעשה מיקסים נקיים ושטויות כאלו
בתאכלס, מה צריך??

אני מעדיך ללכת על
זוג
CDJ 100s Or 500s
ושני טכניקס טובים
וזהו!


נכווווווווון!!!!!
ואולי גם נשים כאלה רובוטים שרוקגים בשבילינו!?!?
:)

500sתגידו מה זה ה??
משהשו חדש?
זה השחורים האלה נכון?
עדיף ה100...
אולי אני יקנה את ה100
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


נכווווווווון!!!!!
ואולי גם נשים כאלה רובוטים שרוקגים בשבילינו!?!?
:)

500sתגידו מה זה ה??
משהשו חדש?
זה השחורים האלה נכון?
עדיף ה100...
אולי אני יקנה את ה100


Sה500

הם בעצם נקראים ה700 למרות שזה לא משנה....

הם כמו ה
500II Limeted edition
(רק יותר קטנים (בחצי אני חושב

http://www.pioneerprodj.com/products/cdj700/cdj700.jpg
Scorchio
לא נכון
הדגם הראשון של פיוניר היה
CDJ-500S
שזה דבר ענק מבחינת הגודל אחושרמוטה
אחריו בא ה
CDJ-100S
שהוא יותר לביצועים
אחריו הגיע ה
CDJ-500 MK2
שזה שיפור ל
500S
אחרי זה הגיע
CDJ-700S
ואחריו
CDJ-1000
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Scorchio
לא נכון
הדגם הראשון של פיוניר היה
CDJ-500S
שזה דבר ענק מבחינת הגודל אחושרמוטה
אחריו בא ה
CDJ-100S
שהוא יותר לביצועים
אחריו הגיע ה
CDJ-500 MK2
שזה שיפור ל
500S
אחרי זה הגיע
CDJ-700S
ואחריו
CDJ-1000


אההההה.....
הבנתי!!!
טוב קיצר
לכו על ה
100
:)
Scorchio
הדבר הזה מיותר לחלוטין
אני רוצה לראות תקליטן שיבוא לנגן לכם עם כרטיסים שהדבר הזה תומך בהם
זה סתם שיכלול וזה לא יפסיק
CDJ-100S
זה כלי אופטימלי לתקליטן רציני ולא צריך יותר ממנו
אם תשאלו אותי גם ה-1000 מיותר
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Scorchio
לא נכון
הדגם הראשון של פיוניר היה
CDJ-500S
שזה דבר ענק מבחינת הגודל אחושרמוטה
אחריו בא ה
CDJ-100S
שהוא יותר לביצועים
אחריו הגיע ה
CDJ-500 MK2
שזה שיפור ל
500S
אחרי זה הגיע
CDJ-700S
ואחריו
CDJ-1000


אחי אתה טועה ב-ע-נ-ק

בהתחלה היה את דנון
אחרי זה באו פיוניר עם ה
CDJ300
כן כן יש כזה דבר 300

אחרי זה הם באו עם ה500 מהדורה ראשונה
אחרי זה באו עם ה500 מהדורה שניה
Sאחרי זה באו עם ה700 שזה בעצם ה500
אחרי זה באו עם ה500 מהדורה שניה מוגבלת.......

(ואחרי זה כל השאר....(בינהם גם הגיעה ה100 אני לא יודע בדיוק מתי


ונכון כל הסדרה של ה500 חוץ מה
500S
זה דבר עצום לחבר שלי יש את ה
500II Limeted edition

שזה אחלה דבר

Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Scorchio
הדבר הזה מיותר לחלוטין
אני רוצה לראות תקליטן שיבוא לנגן לכם עם כרטיסים שהדבר הזה תומך בהם
זה סתם שיכלול וזה לא יפסיק
CDJ-100S
זה כלי אופטימלי לתקליטן רציני ולא צריך יותר ממנו
אם תשאלו אותי גם ה-1000 מיותר


מסכים במאה אחוז!!!
למרות שאתה לא יכול להתווכח להרגשת הפטיפון
וכל זה אי אפשר לטעות עם ה1000...
:)

אהה והודעה רשמית:
ויתרתי על הטכניקס!!!
:D :D :D :D
Scorchio
נו למה אתה מתווכח?!
המהדורה המוגבלת של ה-500 זה היה הדגם הראשון של פיוניר
אני מכיר תקליטן שעובד בעסק כבר 12 שנה
אל תתווכח איתי
אין כזה דבר
CDJ-300
למיטב ידיעתי והסדר שבו אמרתי לך זה מה שהיה
אבל אתה צודק אני חושב ש
CDJ-500MK2
זה
CDJ-700S
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement