return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

[Review] Paul van Dyk @ World League
View this Thread in Original format
TimeportE
Hallo mensen, ben net terug gekomen uit Munchen. Ben dit weekend daar even heen gegaan met mijn dispuut ivm oktoberfesten. Toevalligerwijs draaide meneer Paul van Dyk ook op het grootste discotheken terrein van Europa, Kultfabrik (volgens mij,..). Dus daar maar even langs gegaan en lekker een feestje meegepikt. Het is de eerste keer dat ik Mr van Dyk live zie (Capital zou die komen maar was ie ziek) en moet zeggen dat ik lichtelijk teleurgesteld was. Hij draaide op zijn laptops een vlekkeloze set maar vond platen keuze niet echt goed.. Vond de platen te erg op beats leunen en te weinig op echte melodie, weet niet hoe ik het anders zou kunnen zeggen. Daarbij vrij weinig variatie in de platen op twee platen na, remix van Punk en Purple Haze - Adrenaline...

Ik heb wat filmpjes gemaakt dus bij deze:

Link1
Link2
Link3
Link4
Link5

Groeten, een niet zo heel active maar af en toe nog wel aanwezige oud-TA :), Lucas
AirPole
Was vroeger echt helemaal bezeten van die gast, totdat mij op een gegeven moment zijn platenkeuze ook tegen ging staan. Hij draaide op een gegeven moment ook wat vaker proggier Trance en dat soort dingen. Toch heb ik nog wel heel veel bewondering voor deze vent. Zal de video's ff bekijken. Die eerste is in ieder geval supervet, met die Purple Haze remix van 4 Strings - Take me Away.

:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement