|
אתם חייבים לעזור לי!!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
אני כבר מת לקנות שני
CDJ 100 S
ואני לא יכול להרשות לאצמי חדשים
ואני חייב למצוא משומש אבל מצב טוב במחיר זול
ואני פשוט לא מוצא
אז בקשה ממכם אם מישהו יודע משהו אז זה יעזור
תודה:)
דרך אגב אני יודע שהייתי צריך לכתוב את זה בסטיקי של הציוד
אבל עד שעונים שם לוקח פוווול זמן
אז סליחה |
|
|
| arik |
תודה אחי אבל כבר בדקתי שם
הבן אדם שנתת לי עכשיו דיברתי איתו היום
והוא חרש עליהם איזה שנה
והוא רוצה 3500
אז אני שוקל את זה |
|
|
| Agent-Fire |
| זה ממש לא שווה! אל תקנה! |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
זה ממש לא שווה! אל תקנה! |
סבבה תודה
תאמת גם אני חשבתי שזה לא שווה לי
אבל הייתי צריך דעה נוספת
נראה לי שבסופו של דבר אני יחסוך עוד קצת לחדשים |
|
|
| Agent-Fire |
באמת עדיף שתחסוך קצת ותקנה חדשים...
בפרוטאץ' חדשים עולים 4 אלף, אבל כמו שהבנתי זה בלי מע"מ, כך שעם מעמ זה יוצא 4600...
בכל אופן אין להם עכשיו במלאי וצריך להגיע רק עוד כמה חודשים... |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
באמת עדיף שתחסוך קצת ותקנה חדשים...
בפרוטאץ' חדשים עולים 4 אלף, אבל כמו שהבנתי זה בלי מע"מ, כך שעם מעמ זה יוצא 4600...
בכל אופן אין להם עכשיו במלאי וצריך להגיע רק עוד כמה חודשים... |
חחחח:)
עוד כמה חודשים אני תולה את אצמי בלי זה
איפה זה בידיוק פרוטאץ??????
תפרט??
וגם טלפון יעזור אחי |
|
|
| Agent-Fire |
הם נמצאים בפ"ת
כנס לדפי זהב ותרשום פרוטאץ' בחיפוש עסק הוא יתן לך כתובת מפה וטלפון
www.yellowpages.co.il |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by arik
חחחח:)
עוד כמה חודשים אני תולה את אצמי בלי זה
איפה זה בידיוק פרוטאץ??????
תפרט??
וגם טלפון יעזור אחי |
אתה יכול לקנות...
בפיוניר בת"א זה עולה 4720 פעם אחרונה שראיתי
כולל מע"מ ויש להם במלאי......
03-5220135 |
|
|
| MoSH_MaN |
אז מה אם לוקח חצי שעה!!!!
IT!!! :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אז מה אם לוקח חצי שעה!!!!
IT!!! :whip: :whip: :whip: |
הסבר בבקשה
:conf: :conf: :conf: |
|
|
| Hell_Copter |
אריק יא עצלן
תעבוד כבר ותקנה!!!!!
ומוש... לא הבנתי אותך אחי |
|
|
|
|