return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
אינטרנט בכבלים - ערוצי זהב מפרסמם מחירון
View this Thread in Original format
Agent-Fire
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1762348,FF.html

במילה אחת:
לא שווה!
:stongue:
או לא מה שציפיתי לו

טוב קודם כל האפלוד בדיוק כמו של אידיאסאל שזה חרא!

חבילה רגילה
down: 750 Kbit = 93 Kbyte
up: 96 Kbit = 12 Kbyte
119 שקל לחודש

400 שקל מודם
149 התקנה

מכיוון שאין לי תשתית אידיאסאל אז אני כנראה יתחבר כשתבל יחתמו על החוזה עם משרד התקשורת...

נ.ב
יכול להיות שהרבה ממכם ראו את זה למה זה מאתמול...
arik
חכה שיהיה תחרות בן אי די אס אל לבין הכבלים
ושכל העסק הזה יתחיל להכנס
בוא נגיד עוד איזה חודש חודשיים
אז תוכל לדעת אם זה באמת שווה או לא
MoSH_MaN
מה אמרתי לכם!!!!

יהיה אותו דבר
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
מה אמרתי לכם!!!!

יהיה אותו דבר


לא יהיה אותו דבר
עד שהכבלים יוכלו לפצל את הקו כמו שצריך יקח עוד כמה חודשים

אני מת שיתחילו להפציץ בפרסומות
ואז יתחילו המבצעים
s0undw4v3
עזבו אותכם ערוצי זהב! משרד התקשורת נתן להן אישור ראשונים כי הם הכי קטנים והכי לא משמעותיים!
כשמתב ותבל יכנסו לתחרות בקרוב (אני מקווה), זה יהיה ממש מממממממש טוב!

אז תראו באמת מהירויות פצצה גם אפסטרים וגם דאונסטרים, ובמחירים טובים יותר מהאיידיאסאל ועוד בטח יהיו מבצעים שהם יתנו איזה פאלם פיילוט לכל משתמש חדש או משהו.

בקרוב - יהיה טוב.

:D
yahel222
הלוואי תהיה תחרות !!! שיוזילו המניאקים


והודעה ל s0undw4v3
אני רואה שאתה אוהב את הרובוטריקים
יש לך פרקים של הסדרה????
s0undw4v3
כן... :D
יש לי את כולם.
אבל רק של ה-
Autobots VS Decepticons

כי את ביסטוורס ואת ביסט מאשינס אני לא כל כך אוהב.
yahel222
quote:
Originally posted by s0undw4v3
כן... :D
יש לי את כולם.
אבל רק של ה-
Autobots VS Decepticons

כי את ביסטוורס ואת ביסט מאשינס אני לא כל כך אוהב.

פחחח אני לא זוכר את השמות שלהם זה היה מזמןןןן
יש לך בקלטות????? הלוואי היה לי !!!
סדרה מספר אחת
הכי אהבתי את הדינוזאורים
DjChook
quote:
Originally posted by s0undw4v3
עזבו אותכם ערוצי זהב! משרד התקשורת נתן להן אישור ראשונים כי הם הכי קטנים והכי לא משמעותיים!
כשמתב ותבל יכנסו לתחרות בקרוב (אני מקווה), זה יהיה ממש מממממממש טוב!

אז תראו באמת מהירויות פצצה גם אפסטרים וגם דאונסטרים, ובמחירים טובים יותר מהאיידיאסאל ועוד בטח יהיו מבצעים שהם יתנו איזה פאלם פיילוט לכל משתמש חדש או משהו.

בקרוב - יהיה טוב.

:D


ing bull!
אתה באמת חיי באשליות אני רואה ?

אתם פשוט לא יכולים להשלים עם זה שהכבלים זה אותו חרא כמו איידיאסאל

דיי כבר לחלום על מהירויות כמו חו"ל, מה נראה לך מתב ותבל שונים מערוצי זהב?

לאחת מהם אין כסף אפילו לשלם לעובידם שלה אתהחושב שיש לה כסף לתת מחירים זולים ולצ'פר לקוחות ?
Agent-Fire
צ'וק כנראה שאתה צודק... אבל תוך איזה כמה שנים יהיו תוכניות רציניות ובמחיר נמוך...
תבל ומתב אולי יתנו עוד תוכנית שתהיה יותר יקרה ובקצת יותר גדול יהיה האפ... והדוון אולי פי שתיים או שלוש יותר גדול...

DjChook
quote:
Originally posted by Agent-Fire
צ'וק כנראה שאתה צודק... אבל תוך איזה כמה שנים יהיו תוכניות רציניות ובמחיר נמוך...
תבל ומתב אולי יתנו עוד תוכנית שתהיה יותר יקרה ובקצת יותר גדול יהיה האפ... והדוון אולי פי שתיים או שלוש יותר גדול...


מין הסתם
תשמע, העתיד צופן הרבה דברים

קודם כל דבר ראשון חברות הכבלים צריכות להתאחד
ובכלל הגיע הזמן שבזק תיפול
אבל מה לעשות, איך שהמדינה מתנהלת (חוזרים לפוליטיקה) זה לא יקרה בזמן הקרוב
או אפילו ברחוק-קרוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement