|
אינטרנט בכבלים - ערוצי זהב מפרסמם מחירון
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1762348,FF.html
במילה אחת:
לא שווה!
:stongue:
או לא מה שציפיתי לו
טוב קודם כל האפלוד בדיוק כמו של אידיאסאל שזה חרא!
חבילה רגילה
down: 750 Kbit = 93 Kbyte
up: 96 Kbit = 12 Kbyte
119 שקל לחודש
400 שקל מודם
149 התקנה
מכיוון שאין לי תשתית אידיאסאל אז אני כנראה יתחבר כשתבל יחתמו על החוזה עם משרד התקשורת...
נ.ב
יכול להיות שהרבה ממכם ראו את זה למה זה מאתמול... |
|
|
| arik |
חכה שיהיה תחרות בן אי די אס אל לבין הכבלים
ושכל העסק הזה יתחיל להכנס
בוא נגיד עוד איזה חודש חודשיים
אז תוכל לדעת אם זה באמת שווה או לא |
|
|
| MoSH_MaN |
מה אמרתי לכם!!!!
יהיה אותו דבר |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה אמרתי לכם!!!!
יהיה אותו דבר |
לא יהיה אותו דבר
עד שהכבלים יוכלו לפצל את הקו כמו שצריך יקח עוד כמה חודשים
אני מת שיתחילו להפציץ בפרסומות
ואז יתחילו המבצעים |
|
|
| s0undw4v3 |
עזבו אותכם ערוצי זהב! משרד התקשורת נתן להן אישור ראשונים כי הם הכי קטנים והכי לא משמעותיים!
כשמתב ותבל יכנסו לתחרות בקרוב (אני מקווה), זה יהיה ממש מממממממש טוב!
אז תראו באמת מהירויות פצצה גם אפסטרים וגם דאונסטרים, ובמחירים טובים יותר מהאיידיאסאל ועוד בטח יהיו מבצעים שהם יתנו איזה פאלם פיילוט לכל משתמש חדש או משהו.
בקרוב - יהיה טוב.
:D |
|
|
| yahel222 |
הלוואי תהיה תחרות !!! שיוזילו המניאקים
והודעה ל s0undw4v3
אני רואה שאתה אוהב את הרובוטריקים
יש לך פרקים של הסדרה???? |
|
|
| s0undw4v3 |
כן... :D
יש לי את כולם.
אבל רק של ה-
Autobots VS Decepticons
כי את ביסטוורס ואת ביסט מאשינס אני לא כל כך אוהב. |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
כן... :D
יש לי את כולם.
אבל רק של ה-
Autobots VS Decepticons
כי את ביסטוורס ואת ביסט מאשינס אני לא כל כך אוהב. |
פחחח אני לא זוכר את השמות שלהם זה היה מזמןןןן
יש לך בקלטות????? הלוואי היה לי !!!
סדרה מספר אחת
הכי אהבתי את הדינוזאורים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
עזבו אותכם ערוצי זהב! משרד התקשורת נתן להן אישור ראשונים כי הם הכי קטנים והכי לא משמעותיים!
כשמתב ותבל יכנסו לתחרות בקרוב (אני מקווה), זה יהיה ממש מממממממש טוב!
אז תראו באמת מהירויות פצצה גם אפסטרים וגם דאונסטרים, ובמחירים טובים יותר מהאיידיאסאל ועוד בטח יהיו מבצעים שהם יתנו איזה פאלם פיילוט לכל משתמש חדש או משהו.
בקרוב - יהיה טוב.
:D |
ing bull!
אתה באמת חיי באשליות אני רואה ?
אתם פשוט לא יכולים להשלים עם זה שהכבלים זה אותו חרא כמו איידיאסאל
דיי כבר לחלום על מהירויות כמו חו"ל, מה נראה לך מתב ותבל שונים מערוצי זהב?
לאחת מהם אין כסף אפילו לשלם לעובידם שלה אתהחושב שיש לה כסף לתת מחירים זולים ולצ'פר לקוחות ? |
|
|
| Agent-Fire |
צ'וק כנראה שאתה צודק... אבל תוך איזה כמה שנים יהיו תוכניות רציניות ובמחיר נמוך...
תבל ומתב אולי יתנו עוד תוכנית שתהיה יותר יקרה ובקצת יותר גדול יהיה האפ... והדוון אולי פי שתיים או שלוש יותר גדול... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
צ'וק כנראה שאתה צודק... אבל תוך איזה כמה שנים יהיו תוכניות רציניות ובמחיר נמוך...
תבל ומתב אולי יתנו עוד תוכנית שתהיה יותר יקרה ובקצת יותר גדול יהיה האפ... והדוון אולי פי שתיים או שלוש יותר גדול... |
מין הסתם
תשמע, העתיד צופן הרבה דברים
קודם כל דבר ראשון חברות הכבלים צריכות להתאחד
ובכלל הגיע הזמן שבזק תיפול
אבל מה לעשות, איך שהמדינה מתנהלת (חוזרים לפוליטיקה) זה לא יקרה בזמן הקרוב
או אפילו ברחוק-קרוב |
|
|
|
|