|
Dj Tiësto genomineerd
|
View this Thread in Original format
| Gurian |
Dit las ik net in het Deventer Dagblad maar het zal vast ook wel in
andere kranten hebben gestaan.
Dj Tiësto genomineerd voor Amerikaanse prijs
Dj Tiësto is genomineerd voor een DanceStar USA Award in de categorie Best International DJ. De prestigieuze prijzen worden op 24 maart uitgereikt in Miami Beach. Hij is de enige Nederlander die kans maakt o peen award en moet het opnemen tegen o.a. Pete Tong, Fatboy Slim en Carl Cox.
In totaal telt de DanceStart USA Award zestien categorieën. Bekende genomineerde artiesten zijn Madonna, Jennifer Lopez, Moby, Chemical Brothers en Daft Punk. Tijdens de uitreiking zijn er optredens van onder meer Kosheen en Grandmaster Flash. MTV zendt de awardshow uit in Europa. DanceStar is oorspronkelijk een Engelse prijs die sinds 2000 wordt uitgereikt.
De internationaal vermaarde 33-jarige Dj Tiësto, oftewel Tijs Verwest uit Breda, ontving eind februari rees een Zilveren Harp, als aanmoedigingsprijs. Met een zesde plaats in de dj-Top 100 van het Engelse DJ Magazine is Tiësto de populairste Nederlandse diskjockey aller tijden. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Gurian
...is Tiësto de populairste Nederlandse diskjockey aller tijden. |
Wat klinkt dat vernederend zeg het woord Discjockey, maar het heet nu eenmaal zo. Maar wel tof voor hem en de Nederlandse Dance scene. Komen ze daar in het achtelijke Amerika ook eens te weten wat er hier gebeurt in Nederland :D |
|
|
| Gurian |
En in die Dj-top 100 staat Carl Cox nog onder Tiësto dus die hoeft dan niet egt een bedreiging te zijn toch????
Ma zo'n klein landje en zo'n top DJ mooi toch. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Gurian
En in die Dj-top 100 staat Carl Cox nog onder Tiësto dus die hoeft dan niet egt een bedreiging te zijn toch????
|
Ik denk niet dat je die 2 dingen aan elkaar kan koppelen. Er zal wel een jury beoordelen wie m wint en die Top 100 is is bedoeld als indicator in dit hele verhaal. |
|
|
| Apoptosis |
t stond gister of vandaag ook in 'De Spits'...
k moet wel zeggen dat k nog nooit van die prijs heb gehoord, maar t zal wel iets groots zijn... (als een oscar of zow? :o) |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Gurian
En in die Dj-top 100 staat Carl Cox nog onder Tiësto dus die hoeft dan niet egt een bedreiging te zijn toch????
|
hmmm.. dat is dus niet met elkaar te vergelijken. die dj top100 is van het engelse Mixmag. die is dus samengesteld door engelsen met het oog op wat er in engeland populair is.
die Dancestar USA Award zal waarschijnlijk door een jury ofzo toegekend worden inderdaad.. met het oog op Amerika.
ik zelf denk dat Fatboy Slim hem wel zal winnen, die is daar onwijs populair geloof ik. |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
t stond gister of vandaag ook in 'De Spits'...
|
Ja klopt, ik las het gisteren daarin geloof ik. Toch tof dat Dj Tietso tussen namen zoals Madonna enzo staat. Maar ik denk inderdaad ook dat Fatboy Slim die Award gaat winnen omdat die zo populair daar zijn...niet dat ik die zo goed vind, maar ja wie ben ik....:) |
|
|
| moogwai |
| Tijs was gisteren nog ff te zien in Hart van Nederland en zei dat hij een grote kans had om in de top 3 te komen :) |
|
|
| Gurian |
| Alleen is het volgens mij wel een nadeel als hij wint. Dan gaat ie nog minder in Nederland draaien. En hij draait hier al amper :( |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Gurian
Alleen is het volgens mij wel een nadeel als hij wint. Dan gaat ie nog minder in Nederland draaien. En hij draait hier al amper :( |
jah......misschien kunnen we hem clonen :p |
|
|
| Smirnoff |
| en, heeft ie wat gewonnen, ik heb nog niks vernomen ?? |
|
|
| HardKiller |
| Met die geweldige live set van Dutch Dimension maakt een goeie kans! |
|
|
|
|