return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Techno, geef mij advies!
View this Thread in Original format
Biohazard
Nu trance de laaste tijd bagger is ben de laaste tijd wel een beetje in techno aan het verdiepen. Ik zou graag eens willen weten wat jullie (vooral bellie en new wave) favo nummers zijn.

Dust post hier jullie favo techno/tekno trax, Ik hou zelf van het harde werk a la chris liebing en mauro picotto, ben ook fan van dave clarke en natuurlijk umek's platen.
Henkie_henk
Umek-Voices_of_Africa_Vol._2-Vinyl-2002

nieuwste van umek d8 k zo.. vin em maar kut.. maybe vin jij em leuk..
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Biohazard
(vooral bellie en new wave) favo nummers zijn.


Whahaha, laat me nie lache.

Masta :D

Christian_Smith_And_John_Selway-Weather__Speedy_J_Remix-Ltd.Ed._Vinyl-2002

Westwood_Brothers-Special_Tactics_1-Vinyl-2002

Zow...
New Wave
gheghe, zie je, alleen Petrus heeft de goeiste beste tracks :)

Nou ben toeevallig vandaag effe wat platen wezen kopen....moest maar weer eens.

Ik weet niet van welke techno je houd........ik hou alleen van keiharde rag techno.......Glenn Wilson heeft een nieuw labeltje gestard "heroes".......ennuh der zijn der nu 2 van..die zijn echt bruut , ze heten "Enamies" en "tantrum"
Verder zou ik wat platen van CLR en Stigmata luisteren, das fette van Chris Liebing.
Vooral de rode remixen zijn echt bruut.
Session Label heeft ook fetet .....

Er zijn eigenlijk gewoon te veel platen om goed advies te geven, je moet je gewoon gaan orienteren in de platenzaken, kijken wat je goed vind.....ik ken wel allemaal bekende technoproducers gaan noemen maar der zijn zat onbekende namen die ook fette techno produceren.

Ik stel voor, ga eens naar Amsterdam en check al die platenzaken :-)
Optimus
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Umek-Voices_of_Africa_Vol._2-Vinyl-2002


voices of afrika...? dan denk ik aan shaka zulu muziek:D:D:D
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Optimus


voices of afrika...? dan denk ik aan shaka zulu muziek:D:D:D


relaxtt,
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Optimus


voices of afrika...? dan denk ik aan shaka zulu muziek:D:D:D


yep true.. k zit hier in me kokosnootpak.. met alleen de vocal loop in me playlist...
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
gheghe, zie je, alleen Petrus heeft de goeiste beste tracks :)

Nou ben toeevallig vandaag effe wat platen wezen kopen....moest maar weer eens.

Ik weet niet van welke techno je houd........ik hou alleen van keiharde rag techno.......Glenn Wilson heeft een nieuw labeltje gestard "heroes".......ennuh der zijn der nu 2 van..die zijn echt bruut , ze heten "Enamies" en "tantrum"
Verder zou ik wat platen van CLR en Stigmata luisteren, das fette van Chris Liebing.
Vooral de rode remixen zijn echt bruut.
Session Label heeft ook fetet .....

Er zijn eigenlijk gewoon te veel platen om goed advies te geven, je moet je gewoon gaan orienteren in de platenzaken, kijken wat je goed vind.....ik ken wel allemaal bekende technoproducers gaan noemen maar der zijn zat onbekende namen die ook fette techno produceren.

Ik stel voor, ga eens naar Amsterdam en check al die platenzaken :-)


Glenn wilson is vanavond live @ the Q, zal ook een live stream van worden uitgezonden.
TranceFool
Weetnie of je het album van Picotto - The oThers al heb gehoord die vind ik zelf erg vet, staan wel aantal bekende nummers op zoals Awesome, Hong Kong, Pulsar 2002 ed. Maar vinnem zeer vet. Vooral Verdi en Like A Dog lekerrrr :)
DJ_Massive
platen van Gaetano Parisio zijn fatt (vind ik dan hehehe:cool: )

en voor de rest de meuk die al eerder opgenoemd is, GLENN WILSON RAGGE!

New Wave
quote:
Originally posted by magrec


Glenn wilson is vanavond live @ the Q, zal ook een live stream van worden uitgezonden.


damn, waar wie hoelaat :-)?
Henkie_henk
Kaylab_-_Pray_No_Pop-Promo_Vinyl-2002-

dies kewl
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement