|
Trance Around The World with Above & Beyond (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
Godverdoemme Luc :p
In my defense, Traffic was al 5 keer aangevraagd die avond. En de rest in 't vet vond ik toen effectief goeie platen, so what :) |
|
|
| Bertn |
| Ik zal Traffic op de beta party 40 keer aanvragen:p |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Bertn
Ik zal Traffic op de beta party 40 keer aanvragen:p |
Ni doen, want ik ga em draaien dan he, en ik ga zeggen da'k moest van u. |
|
|
| Bertn |
| ge moet u maar ni aantrekken van andermans gezaag:p |
|
|
| Push2005 |
| Oh als je dat wil draai ik die met plezier :p |
|
|
| Bertn |
| 2 keer? en in de mix met "lonely" van regi? |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
Oh als je dat wil draai ik die met plezier :p |
Kga ne bootleg maken van Traffic met Love You More |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Kga ne bootleg maken van Traffic met Love You More |
Been there, done that. :p |
|
|
| domineesje |
| 'k zie dat gulle allemaal online zijt op msn :rolleyes: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by domineesje
'k zie dat gulle allemaal online zijt op msn :rolleyes: |
Oeie uwe coole thread eraan |
|
|
| Bertn |
| hoe gaat het nog met uw hond, xilver, nog altijd een braaf beest? |
|
|
| Xilver |
| Ma kijk, theeft geholpen, Luc, Real en ik zijn nu een trioke aan 't doen op MSN :) |
|
|
|
|