return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שמעתם על המורה הזה שנפטר בבליך???
View this Thread in Original format
yahel222
כנסו לכאן ותקראו


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1764608,FF.html


קיצר הוא היה המורה שלי למתמטיקה
אני בהלםםםםםם
nimrod levi
שמעתי על זה...
אבל איך זה קרה?
לפי מה שהבנתי זה היה באמצע מבחן
אבל מה קרה בדיוק?
yahel222
שמע אני לא יודע בדיוק כי הייתי באותו זמן בבית

אבל אמרו לי ככה:

היה מבחן שכבתי לכתות י"א
בין השעה 9 ל 10 (שתבינו היה אמרו להיות לי שיעור איתו בין 7 וחצי ל9 אבל התבטל בגלל שהיתה בגרות בע"פ באנגלית)
בקיצור בשעה הזאת בערך 9 וחצי בזמן המבחן פתאום בא לו קצף לפה והוא התמוטט
קיבל דום לב.....
nimrod levi
וואי איזה פחד
ועוד לחשוב שהוא רק בן 56
לא תגידו זקן או משהו כזה
DJ-Energy
משתתף בצערך אחי
yahel222
תודה יובל

גם יש על זה כתבה בעיתון ידיעות של יום שישי

ואי איזה פחד....
ככה פתאום הלך בן אדם )):

ןמסכנים הילדים שהיו בכתה בטח יש להם מזה טראומה
DJ-Energy
quote:
Originally posted by yahel222
תודה יובל

גם יש על זה כתבה בעיתון ידיעות של יום שישי

ואי איזה פחד....
ככה פתאום הלך בן אדם )):

ןמסכנים הילדים שהיו בכתה בטח יש להם מזה טראומה


כן.... זה טראומה לכל החיים דבר כזה
ותחשוב עוד הילדים שממש ראו אותו נופל!!..
MoSH_MaN
:eek:
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
:eek:


אשכרה
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

ואחי אני משתתף בצערך בנדוד שלי למד פעם בבליך (אני חושב)
Hell_Copter
לא נעים בכלל...מצטער לשמוע אחי

גם אחת שחברים שלי מכירים נהרגה... אבל בפיגוע
היא למדה באותו בית ספר איתם רק שנה מעליהם
קוראים לה נועה אורבך... בפיגוע בכפר סבא היא נהרגה
יהי זכרה ברוך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement