|
שמעתם על המורה הזה שנפטר בבליך???
|
View this Thread in Original format
| nimrod levi |
שמעתי על זה...
אבל איך זה קרה?
לפי מה שהבנתי זה היה באמצע מבחן
אבל מה קרה בדיוק? |
|
|
| yahel222 |
שמע אני לא יודע בדיוק כי הייתי באותו זמן בבית
אבל אמרו לי ככה:
היה מבחן שכבתי לכתות י"א
בין השעה 9 ל 10 (שתבינו היה אמרו להיות לי שיעור איתו בין 7 וחצי ל9 אבל התבטל בגלל שהיתה בגרות בע"פ באנגלית)
בקיצור בשעה הזאת בערך 9 וחצי בזמן המבחן פתאום בא לו קצף לפה והוא התמוטט
קיבל דום לב..... |
|
|
| nimrod levi |
וואי איזה פחד
ועוד לחשוב שהוא רק בן 56
לא תגידו זקן או משהו כזה |
|
|
| DJ-Energy |
| משתתף בצערך אחי |
|
|
| yahel222 |
תודה יובל
גם יש על זה כתבה בעיתון ידיעות של יום שישי
ואי איזה פחד....
ככה פתאום הלך בן אדם )):
ןמסכנים הילדים שהיו בכתה בטח יש להם מזה טראומה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by yahel222
תודה יובל
גם יש על זה כתבה בעיתון ידיעות של יום שישי
ואי איזה פחד....
ככה פתאום הלך בן אדם )):
ןמסכנים הילדים שהיו בכתה בטח יש להם מזה טראומה |
כן.... זה טראומה לכל החיים דבר כזה
ותחשוב עוד הילדים שממש ראו אותו נופל!!.. |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
:eek: |
אשכרה
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
ואחי אני משתתף בצערך בנדוד שלי למד פעם בבליך (אני חושב) |
|
|
| Hell_Copter |
לא נעים בכלל...מצטער לשמוע אחי
גם אחת שחברים שלי מכירים נהרגה... אבל בפיגוע
היא למדה באותו בית ספר איתם רק שנה מעליהם
קוראים לה נועה אורבך... בפיגוע בכפר סבא היא נהרגה
יהי זכרה ברוך |
|
|
|
|