|
Kent iemand DJ Stephen??
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Kent iemand DJ Stephen ??

Ik zou wel willen weten hoe die draait etc?? Volgens mij heeft hij nog wat te maken met 538 ofzow... |
|
|
| Akira |
Hij draaide wel es in de IT en en de lexion als ik het begrepen heb.Ik heb hem volgens mij 1x gezien en toen draaide stevige club volgens mij???maar dat is al weer een lange tijd geleden.
henkie henk jij wilt het vast weten omdat hij binnekort in starlight draait of niet ;)? |
|
|
| Henkie_henk |
Nee joh hoe kom je erbij?? :)
Yes yes.. word weer dikke party!
Samen met vriend..zn vriendin en nog een toch wel stiekum heel knap meisje :D
Party up!
Was jij ook van plan om te gaan??
Oh we hoeven toch geen kaartjes te kopen he??żż |
|
|
| TranceFool |
| Kheb em nooit horen draaien, maar zn nummers vind ik niet slecht. |
|
|
| Akira |
| nou ja ik weet niet precies waarneer hij ging draaien maar als ik niks anders te doen heb op die datum ga ik zeker ff kijken...is een kwartiertje van mij vandaan dus wel heel goed te doen :) |
|
|
| Henkie_henk |
Je weet niet wanneer hij draait?? 10 maart....staat toch op t plaatje :D
Of bedoel je het tijdstip ofzow?? :)
Ach ja wordt vast weer kicken!
Iemand nog info over deze Djay |
|
|
| Akira |
| ooh ja 10 maart uuum dan kan ik helaas niet...dan ga ik al naar een enorme gare discotheek namelijk de klaveet. komen de klubheads |
|
|
| Mysteric |
Hee 17 mrt ben ook weer van de partij in Starlight... Benjamin wil ik niet missen!!
En natuurlijk lekker bangen met Moreno/Bird :)
cu in Nijkerkerveen
ow jeetje, misschien 25 mrt ook nog wel naar meneer Hazes... |
|
|
| Henkie_henk |
OOh benjamin...ach die ken ik nie :)
FF weekendje chillen in zwolle en harderwijk wordt t dat weekend denk ik maar :D
Moreno kickt je ass he!! echt heerlijk draait die gozer!
En naar een concert van andretje ben ik al geweest... :) was in Spanje.. ach het is wel lachen.. maar je kan het best wel al wat gedronken hebben :)
GreetZzz
HAVE FUN! en C U 10 mrt...L@terz |
|
|
| Robvef |
| Heb thuis een CD van de IT liggen, en die heeft hij samengesteld/gemixed als ik me eigen niet vergis. Is lekker uptempo. Draait wel lekker. Maar de CD is ook al twee jaar oud, dus ik weet niet hoe ie nu draait |
|
|
| Akira |
| Mysteric waar kom jij vandaan ???ook in de buurt van starlight i Guess?? |
|
|
| M5 |
hmm ik ga denk vanavond geen tijd verspillen aan DJ Stephen .......en die Bird is meestal ook niet veel soeps.........hopen dat Moreno weer gaat knallen !! :)
Als ie Baguette enzo draait komt het HELEMAAL GOED !!
ik heb er vertrouwen in !! |
|
|
|
|