return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Kent iemand DJ Stephen??
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Kent iemand DJ Stephen ??




Ik zou wel willen weten hoe die draait etc?? Volgens mij heeft hij nog wat te maken met 538 ofzow...
Akira
Hij draaide wel es in de IT en en de lexion als ik het begrepen heb.Ik heb hem volgens mij 1x gezien en toen draaide stevige club volgens mij???maar dat is al weer een lange tijd geleden.

henkie henk jij wilt het vast weten omdat hij binnekort in starlight draait of niet ;)?
Henkie_henk
Nee joh hoe kom je erbij?? :)

Yes yes.. word weer dikke party!
Samen met vriend..zn vriendin en nog een toch wel stiekum heel knap meisje :D

Party up!


Was jij ook van plan om te gaan??

Oh we hoeven toch geen kaartjes te kopen he??żż
TranceFool
Kheb em nooit horen draaien, maar zn nummers vind ik niet slecht.
Akira
nou ja ik weet niet precies waarneer hij ging draaien maar als ik niks anders te doen heb op die datum ga ik zeker ff kijken...is een kwartiertje van mij vandaan dus wel heel goed te doen :)
Henkie_henk
Je weet niet wanneer hij draait?? 10 maart....staat toch op t plaatje :D

Of bedoel je het tijdstip ofzow?? :)


Ach ja wordt vast weer kicken!


Iemand nog info over deze Djay
Akira
ooh ja 10 maart uuum dan kan ik helaas niet...dan ga ik al naar een enorme gare discotheek namelijk de klaveet. komen de klubheads
Mysteric
Hee 17 mrt ben ook weer van de partij in Starlight... Benjamin wil ik niet missen!!
En natuurlijk lekker bangen met Moreno/Bird :)
cu in Nijkerkerveen

ow jeetje, misschien 25 mrt ook nog wel naar meneer Hazes...
Henkie_henk
OOh benjamin...ach die ken ik nie :)
FF weekendje chillen in zwolle en harderwijk wordt t dat weekend denk ik maar :D

Moreno kickt je ass he!! echt heerlijk draait die gozer!

En naar een concert van andretje ben ik al geweest... :) was in Spanje.. ach het is wel lachen.. maar je kan het best wel al wat gedronken hebben :)


GreetZzz

HAVE FUN! en C U 10 mrt...L@terz
Robvef
Heb thuis een CD van de IT liggen, en die heeft hij samengesteld/gemixed als ik me eigen niet vergis. Is lekker uptempo. Draait wel lekker. Maar de CD is ook al twee jaar oud, dus ik weet niet hoe ie nu draait

Akira
Mysteric waar kom jij vandaan ???ook in de buurt van starlight i Guess??
M5
hmm ik ga denk vanavond geen tijd verspillen aan DJ Stephen .......en die Bird is meestal ook niet veel soeps.........hopen dat Moreno weer gaat knallen !! :)

Als ie Baguette enzo draait komt het HELEMAAL GOED !!

ik heb er vertrouwen in !!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement