return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
deaud
View this Thread in Original format
Siesta
Check eens pagina 2 van het holland forum. daar staan nog maar 2 threads. Nog eventjes en pagina 1 is niet meer volledig gevuld....

volgens mij is dit forum stervende :D
jp
Snel in de reddingsboten dan!
AirPole
Waar is iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Chicane
burp
jp
Het wordt al drukker :p
Little Theseus
vind je t gek, alle leuke vrouwen hier wonen samen of zijn zelfs al getrouwd, (of ze zijn gewoon oerlelijk); dr valt niks meer te halen zo

en we zijn te lief voor elkaar geworden, ik mis de verhitte discussies.
jp
Wacht, zal de boel effe opjutten...

JIJ KAN NIET DRAAIEN! :stongue:
Chicane
Progressive is voor heumeux.
Siesta
trance is voor mongolen
jp
Tranceliefhebbers zijn allemaal n3rdZ

Siesta
quote:
Originally posted by jp
Tranceliefhebbers zijn allemaal n3rdZ



trens is gewoon dood, alleen dikke nerds vinden trens nog cool. vroegr was trens cool. nu is het zwaar uncool. Het is net of ga je flippo's van van 10 jaar geleden wisselen.

:p
jp
Effe kijken van Schultz en Dyk doen in Escape

Voor de rest... geef mij maar lekkere beukzooi
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement