|
deaud
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
Check eens pagina 2 van het holland forum. daar staan nog maar 2 threads. Nog eventjes en pagina 1 is niet meer volledig gevuld....
volgens mij is dit forum stervende :D |
|
|
| jp |
| Snel in de reddingsboten dan! |
|
|
| AirPole |
| Waar is iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen |
|
|
| jp |
| Het wordt al drukker :p |
|
|
| Little Theseus |
vind je t gek, alle leuke vrouwen hier wonen samen of zijn zelfs al getrouwd, (of ze zijn gewoon oerlelijk); dr valt niks meer te halen zo
en we zijn te lief voor elkaar geworden, ik mis de verhitte discussies. |
|
|
| jp |
Wacht, zal de boel effe opjutten...
JIJ KAN NIET DRAAIEN! :stongue: |
|
|
| Chicane |
| Progressive is voor heumeux. |
|
|
| Siesta |
| trance is voor mongolen |
|
|
| jp |
| Tranceliefhebbers zijn allemaal n3rdZ |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by jp
Tranceliefhebbers zijn allemaal n3rdZ |
trens is gewoon dood, alleen dikke nerds vinden trens nog cool. vroegr was trens cool. nu is het zwaar uncool. Het is net of ga je flippo's van van 10 jaar geleden wisselen.
:p |
|
|
| jp |
Effe kijken van Schultz en Dyk doen in Escape
Voor de rest... geef mij maar lekkere beukzooi |
|
|
|
|