|
Scoop! Innercity line-up (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Desperado22 |
but i think the majority of the people would like to see such Lineups like IC 2002 or 2003... at these Innercitys,were also much house/electro djs but not only ... and i think more different styles would be better as 5 similar styles or areas,which you can see at this IC...
I would go to this party,when it would gave 7 or 8 stages like a few years ago... or you can say electronical music for everyone... also the IC was always the Highlight at the end of the year... |
|
|
| magrec |
| quote: | Op zaterdag 16 december vindt Innercity 2006 plaats in de RAI te Amsterdam. ' Music is the answer' is het motto van deze editie. Innercity biedt opnieuw een divers en vooruitstrevend programma op vijf podia - Red, Green, Blue, Yellow en Orange - waarbij muziek van dj's en live-acts worden gecombineerd met audiovisuele kunst.
De nieuwe richting die met Innercity 2005 werd ingeslagen is dit jaar verder doorgevoerd in het programma, met de meest spraakmakende namen in techno, electro, house en minimal. De Red area is het domein van de electro-getinte sounds met ondermeer publieksfavoriet en partyanimal Felix da Housecat, Benny Rodrigues, Rauw-voorman Joost van Bellen en beatmaker Kubus. Green presenteert de stevige techno, met het Braziliaanse Pet Duo en Miss Djax (weer helemaal terug), Technasia, Dave Ellesmere en Dimi Angélis. Yellow is de de area met de nieuwste minimal en techno, vertegenwoordigd door toppers als Bart Skils, Loco Dice, Marc Houle live, Monika Kruse, 2000 and One en Mal Borrowed & Frei Bauwerker. Orange staat in het teken van de 'Recorded in Rotterdam' cd van Michel de Hey, een fraaie collectie nieuwe Nederlandse producties, waarvan een aantal artiesten in de RAI zullen aantreden. Naast Michel de Hey (nog altijd de nummer 1 technodj van de Lage Landen) zullen ook Shinedoe - inmiddels uitgegroeid tot een internationale ster - Dexter live, Aardvarck, Coming Soon en Warren Fellow aantreden. De Blue area staat in het teken van house en electro-house, met de Zweedse Sebastian Ingrosso, Erick E featuring MC Gee, Loveland-voorman Marnix, Victor Coral en Fedde 'Put your hands up for Detroit' Le Grand.
Het complete programma:
Red
Felix da Housecat
Benny Rodrigues
Joost van Bellen
Kubus ft BangBang
Coburn
Green
Pet Duo
Miss Djax
Technasia
Dave Ellesmere
Dimi Angélis
Yellow
Loco Dice
Bart Skils
Marc Houle live
Monika Kruse
2000 and One
Mal Borrowed & Frei Bauwerker
Orange
Michel de Hey
Shinedoe
Dexter live
Aardvarck
Coming Soon
Warren Fellow
Blue
Sebastian Ingrosso
Erick E ft Mc Gee
Fedde le Grand
Marnix
Victor Coral |
:rolleyes: |
|
|
| Chryz707 |
| I think I was misunderstood, I like House and Progressive too, but it doesnt seem like the Blowout Line-up of past. I think the last IC that was good was probably Innercity Brasil. I think the themes they have chosen are pretty weak of late. There are so many things they could have done, but they juct picked Colors. Thats not really a theme. This I am sure will have a ton of people going to it and they will have a good time too, but I in my opinion think ID&T skimped on this one. |
|
|
| Little Theseus |
| hej Harmen, ik begin toch sterk te twijfelen of we kubus nou wel hebben gezien op rockit, want volgens mij is het een neger |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
hej Harmen, ik begin toch sterk te twijfelen of we kubus nou wel hebben gezien op rockit, want volgens mij is het een neger |
NEE man Kubus is een "blanke" zwollenaar. Het is alleen niet die enepopiejopie maar die ander...Die nog slechter kon mixen...
http://www.myspace.com/kubusbeats |
|
|
| Loraine |
| *skip* hier ga ik dus geen knaken voor neerleggen :disbelief |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by magrec
NEE man Kubus is een "blanke" zwollenaar. Het is alleen niet die enepopiejopie maar die ander...Die nog slechter kon mixen...
http://www.myspace.com/kubusbeats |
Echt ONGELOFELIJK dat zulke amateurs hun brood kunnen verdienen met het draaien :whip: |
|
|
| Muppy |
| Kubus als hiphop-producer is echt wel vet...:whip: |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Muppy
Kubus als hiphop-producer is echt wel vet...:whip: |
true.. beter blijft ie dat ook gewoon doen ipv achter de draaitafels staan. |
|
|
| Siesta |
| kubus als hophip vind ik ook crap. Onzin die ze allemaal uitkramen.. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Siesta
kubus als hophip vind ik ook crap. Onzin die ze allemaal uitkramen.. |
Kubus rapt helemaal niet. De bassline uit: Duvel Duvel - wie is ut, is ech geniaal. |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by magrec
Kubus rapt helemaal niet. De bassline uit: Duvel Duvel - wie is ut, is ech geniaal. |
ok, hij doet de beats dus? die track die je noemt vind ik sowieso 1 vd weinige goede hiphoppers :D |
|
|
|
|