|
איפה אני יכול להשיג תווים של טראנסים???? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Agent-Fire |
| לא הבנתי מה רע באתר שנתתי לך? |
|
|
| Dj-2TaLL |
תאמין לי איתן, אם אני יכול ליצור לבד אז כל אחד יכול...
עשיתי לבד את
love comitty - u can't stop us
יצא בן זונה!!!
והאתר שחן פרסם הוא הכי טוב...
יש שם צלצולים לכל סוג פלאפון...
יש שם גם תוים וגם על מה ללחוץ... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
יש שם צלצולים לכל סוג פלאפון...
יש שם גם תוים וגם על מה ללחוץ... |
זה לא עוזר לא כי אין לו נוקיה
אם אנחנו כבר מדברים
למישהו יש מושג איך אני שולח לאתר של סלקום צלצולים
כי יש להם מבחר דל של טראנסים ובפלאפונים שלהם אי אפשר לנגן
רק להוריד מהאתר
אז רציתי לשלוח לאתר ואז לשלוח לעצמי לפלא
למישהו יש מושג ? |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה רוצה תווים?
תקנה מקסר של אולפנים של ה128 כפולים
ואז תוכל להפריד כל ערוץ מוזיקה :) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אתה רוצה תווים?
תקנה מקסר של אולפנים של ה128 כפולים
ואז תוכל להפריד כל ערוץ מוזיקה :) |
גאון !
איך לא חשבנו על זה קודם |
|
|
| Dj Moriano |
חן אני צריך את התווים כמו שהם נראים בפסנתר כי אני צריך להעתיק אותם
מה שהאתרים נותנים לי לא עוזר אני צריך את זה כאילו שאני הולך לנגן בפסנתר.... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
חן אני צריך את התווים כמו שהם נראים בפסנתר כי אני צריך להעתיק אותם
מה שהאתרים נותנים לי לא עוזר אני צריך את זה כאילו שאני הולך לנגן בפסנתר.... |
נו על זה בדיוק דיברתי
אני עם אני רואה את התוים של הנוקיה
יכול לתרגם את זה לפסנתר משמע לתרגם לך את זה לתווים
אבל אני
א. חלוד (לא ניגנתי רציני כבר 5 שנים בערך)
ב. רחוק ממך |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
נו על זה בדיוק דיברתי
אני עם אני רואה את התוים של הנוקיה
יכול לתרגם את זה לפסנתר משמע לתרגם לך את זה לתווים
אבל אני
א. חלוד (לא ניגנתי רציני כבר 5 שנים בערך)
ב. רחוק ממך |
מרחק זה לא הבעיה יש את ליבי.....
אבל אני יבקש מהמורה לנגינה של אחותי היא מנגנת על פסנתר
הייתי מבקש ממנה אבל היא סתומה..... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DjChook
גאון !
איך לא חשבנו על זה קודם |
בוא'נה
תגיד לי איזה שופל עבר על אמא ש'ך?
מה אתה דבע?????
זה היה בציניות יאחושילינג מנמנמניאק! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
מרחק זה לא הבעיה יש את ליבי.....
אבל אני יבקש מהמורה לנגינה של אחותי היא מנגנת על פסנתר
הייתי מבקש ממנה אבל היא סתומה..... |
כן צודק
יש לחבר שלי אחות שטובה בנגינה והיא מנגנת לו מנגינות של טראנס מהראש במדויק
יותר טוב מהאתרים
הוא משמיע לה שיר במחשב והיא מנגנת את המלודי בפלאפון
מדהים! |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
כן צודק
יש לחבר שלי אחות שטובה בנגינה והיא מנגנת לו מנגינות של טראנס מהראש במדויק
יותר טוב מהאתרים
הוא משמיע לה שיר במחשב והיא מנגנת את המלודי בפלאפון
מדהים! |
אז אחי אם יוצא לך תבקש שתרשום לך
ותסרוק ותשלח לי או שתביא לליבי אם יוצא לך |
|
|
|
|