return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
איפה אני יכול להשיג תווים של טראנסים???? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Agent-Fire
לא הבנתי מה רע באתר שנתתי לך?
DjChook
www.surgeryofsound.co.uk
גם אתר טוב לצלילים
אבל נראה לי רק לנוקיה
אני כבר לא זוכר
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by DjChook
www.surgeryofsound.co.uk
גם אתר טוב לצלילים
אבל נראה לי רק לנוקיה
אני כבר לא זוכר


תאמין לי איתן, אם אני יכול ליצור לבד אז כל אחד יכול...
עשיתי לבד את
love comitty - u can't stop us
יצא בן זונה!!!

והאתר שחן פרסם הוא הכי טוב...
יש שם צלצולים לכל סוג פלאפון...
יש שם גם תוים וגם על מה ללחוץ...
DjChook
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

יש שם צלצולים לכל סוג פלאפון...
יש שם גם תוים וגם על מה ללחוץ...


זה לא עוזר לא כי אין לו נוקיה

אם אנחנו כבר מדברים
למישהו יש מושג איך אני שולח לאתר של סלקום צלצולים
כי יש להם מבחר דל של טראנסים ובפלאפונים שלהם אי אפשר לנגן
רק להוריד מהאתר
אז רציתי לשלוח לאתר ואז לשלוח לעצמי לפלא
למישהו יש מושג ?
Gil Shwarts
אתה רוצה תווים?
תקנה מקסר של אולפנים של ה128 כפולים
ואז תוכל להפריד כל ערוץ מוזיקה :)
DjChook
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אתה רוצה תווים?
תקנה מקסר של אולפנים של ה128 כפולים
ואז תוכל להפריד כל ערוץ מוזיקה :)


גאון !
איך לא חשבנו על זה קודם
Dj Moriano
חן אני צריך את התווים כמו שהם נראים בפסנתר כי אני צריך להעתיק אותם
מה שהאתרים נותנים לי לא עוזר אני צריך את זה כאילו שאני הולך לנגן בפסנתר....
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano
חן אני צריך את התווים כמו שהם נראים בפסנתר כי אני צריך להעתיק אותם
מה שהאתרים נותנים לי לא עוזר אני צריך את זה כאילו שאני הולך לנגן בפסנתר....


נו על זה בדיוק דיברתי
אני עם אני רואה את התוים של הנוקיה
יכול לתרגם את זה לפסנתר משמע לתרגם לך את זה לתווים
אבל אני
א. חלוד (לא ניגנתי רציני כבר 5 שנים בערך)
ב. רחוק ממך
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook


נו על זה בדיוק דיברתי
אני עם אני רואה את התוים של הנוקיה
יכול לתרגם את זה לפסנתר משמע לתרגם לך את זה לתווים
אבל אני
א. חלוד (לא ניגנתי רציני כבר 5 שנים בערך)
ב. רחוק ממך



מרחק זה לא הבעיה יש את ליבי.....


אבל אני יבקש מהמורה לנגינה של אחותי היא מנגנת על פסנתר
הייתי מבקש ממנה אבל היא סתומה.....
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DjChook


גאון !
איך לא חשבנו על זה קודם



בוא'נה
תגיד לי איזה שופל עבר על אמא ש'ך?
מה אתה דבע?????

זה היה בציניות יאחושילינג מנמנמניאק!

DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano



מרחק זה לא הבעיה יש את ליבי.....


אבל אני יבקש מהמורה לנגינה של אחותי היא מנגנת על פסנתר
הייתי מבקש ממנה אבל היא סתומה.....



כן צודק
יש לחבר שלי אחות שטובה בנגינה והיא מנגנת לו מנגינות של טראנס מהראש במדויק
יותר טוב מהאתרים
הוא משמיע לה שיר במחשב והיא מנגנת את המלודי בפלאפון
מדהים!
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjChook



כן צודק
יש לחבר שלי אחות שטובה בנגינה והיא מנגנת לו מנגינות של טראנס מהראש במדויק
יותר טוב מהאתרים
הוא משמיע לה שיר במחשב והיא מנגנת את המלודי בפלאפון
מדהים!


אז אחי אם יוצא לך תבקש שתרשום לך
ותסרוק ותשלח לי או שתביא לליבי אם יוצא לך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement