|
[PARTY] 31/12-NYE by ForestCrew with FredNasen, Smos&BabyB, TomDazing, JEX
|
View this Thread in Original format
| forestcrew |
Forest Crew presents their annual New Years Eve Party:
06_07 will be on the special location called:
Waterfront-Catacombes
Expect: gardens, fishpools, view over rivers, fire,...
an exclusive location for an exclusive event
(yes, again, for the 4th time, this party has a private caractère ;) )
-send email for invitation to: [email protected] -
Party-news:
When?
stupid question.... 31/12/2006.... NYE
Where?
Waterfront-Catacombes - Kloosterstraat - Kwatrecht/Wetteren - Belgium
(1min drive from E40 exit Wetteren...follow the signs)
Full line-up?
Fred Nasen
Smos & Baby B
Tom Dazing
Jex
Christian Thomaz
(play-hours will be announced asap)
we are working hard on the new website and the online-invitation form
till soon.... www.forestfestival.be |
|
|
| Eagle` |
| nice line-up, in wetteren dan nog, thumbs up |
|
|
| Push2005 |
| Wat een gore line-up... Inb4dalock |
|
|
| Xilver |
| Wat een fantastische TRANCE lineup. Op TRANCEaddict zijnde enzo, kendet. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Eagle`
nice line-up, in wetteren dan nog, thumbs up |
You suck Eigeel. |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Wat een fantastische TRANCE lineup. Op TRANCEaddict zijnde enzo, kendet. |
tis niet dat hier niet dagelijks over proghouse wordt gesproken, maar goed :) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
tis niet dat hier niet dagelijks over proghouse wordt gesproken, maar goed :) |
pfft da zijn er maar een paar, en die negeren we :p |
|
|
| Jasperovitsj |
*Schrapt Xilver van de lineup van de Beta party*
:p |
|
|
| pooley |
| Pretty nice indeed |
|
|
|
|