return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
שאלה לגבי טראק
View this Thread in Original format
yahel222
יובל אל תתעצבן שפתחתי ט'רד
פשוט בט'רד של ההמלצות לא מגיבים.....

קיצר יש טראק יש אותו הרבה במועדונים
שזה רמיקס של שיר ישן הפזמון הולך ככה:
I'm so excites that I just can't hide it
I'm about to loose control and i think I like it
bla bla bla and I know i know I want you....
השורה השלישית לא כ"כ מדויקת
אהל הראשונות כן

מישהו יודע??????
DjChook
pointer sisters - I'm So Exicted

זה המקורי לפחות
איפה שמעת את זה?
SimonP
ואיי...נתקלתי בזה כבר..חיפשתי את הגרסא המקורית אבל לא ידעתי איך קוראים לזמרת אז הורדתי כמה והיה אחד מהם שהיה יותר קצבי כזה
תנסה:
Sara-Marie - I'm So Excited
אני חושב שזה זה
Dj Black-Dragon
טעות בידיכם אנשים!
:)
המיקס הכון הוא
Ofen nisim - Excited
עופר עשה לשיר הזה אחלה עבודה
תורידו ותראו
:D
yahel222
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
טעות בידיכם אנשים!
:)
המיקס הכון הוא
Ofen nisim - Excited
עופר עשה לשיר הזה אחלה עבודה
תורידו ותראו
:D


שמע עוד לא הספקתי להוריד אז אני לא בטוח שזה זה
אבל שמעתי את זה בטי אל וי בסט של.....עופר ניסים
אז יש סיכוי :) :) :)

אני יוריד ונראהה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222


שמע עוד לא הספקתי להוריד אז אני לא בטוח שזה זה
אבל שמעתי את זה בטי אל וי בסט של.....עופר ניסים
אז יש סיכוי :) :) :)

אני יוריד ונראהה


הייתי בונה שזה זה אח שלו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement