|
שיא הקטעים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמע זה כבר רסמי מגעיל מה הוא הומו |
חחחחחחחחחחחחחח
תקלוט ששניהם היו מסטולים
עכשיו אנחנו יורדים עליו חבל"ז
:) |
|
|
| MoSH_MaN |
ובגלל זה אני אל שותה....
איכס איתכם |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ובגלל זה אני אל שותה....
איכס איתכם |
אתה אכזר למדי מוש !
:)
במובן הטוב...
בכל מקרה, שתבינו אז אצלנו איך זה עובד, בלי להיות שיכורים
אני ועוד שלושה חברים אצל חבר שלי כי היה לו בית ריק
לא שותים לא כלום, סתם בראש טוב רוקדים למוזיקת טראנס בווליום
וחבר שלי אחד יושב כי הוא לא אוהב לרקוד
קיצור פתאום שני החברים שלי מורידים את המכנסיים והתחתונים ועם הזין בחוץ רצים אליו תופסים את הזין ומתחילים יעני לצעוק עליו,
"תרקוד, תרקוד"
חחחחחחחחחחחחחחח זה היה הכי מצחיק בארץ
הוא מתחיל לברוח וזה, רץ בבית, והם רודפים אחריו
סטלנים |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה אכזר למדי מוש !
:)
במובן הטוב...
בכל מקרה, שתבינו אז אצלנו איך זה עובד, בלי להיות שיכורים
אני ועוד שלושה חברים אצל חבר שלי כי היה לו בית ריק
לא שותים לא כלום, סתם בראש טוב רוקדים למוזיקת טראנס בווליום
וחבר שלי אחד יושב כי הוא לא אוהב לרקוד
קיצור פתאום שני החברים שלי מורידים את המכנסיים והתחתונים ועם הזין בחוץ רצים אליו תופסים את הזין ומתחילים יעני לצעוק עליו,
"תרקוד, תרקוד"
חחחחחחחחחחחחחחח זה היה הכי מצחיק בארץ
הוא מתחיל לברוח וזה, רץ בבית, והם רודפים אחריו
סטלנים |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
זה אחוש סטלנים
[=
איזה צחוקים פה |
|
|
| oDrori |
האם אני בפורום הנכון?
המממ.... אם לא איכפת לכם אני רוצה לשנות את הטופיק הזה לטופיק
"איך הפורום הזה היה צריך להיקרא"
...פורום עזרה לחברים של מסוממים טבעית...
הצעות? |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by oDrori
האם אני בפורום הנכון?
המממ.... אם לא איכפת לכם אני רוצה לשנות את הטופיק הזה לטופיק
"איך הפורום הזה היה צריך להיקרא"
...פורום עזרה לחברים של מסוממים טבעית...
הצעות? |
אתה גורם לזה להשמע כל כך שלילי!
;) |
|
|
| DJ-Energy |
אחים שלי
מה אתם לחוצים
קחו הכל ברוח טובה
:) |
|
|
| oDrori |
| סתם בצחוק... טוב אז ברוח טובה... אני אלך לתקוע את התחת שלי בפרצוף של אבא שלי שישן על הספה או משהו... אני אשיר לו את השיר של טום גרין |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by oDrori
סתם בצחוק... טוב אז ברוח טובה... אני אלך לתקוע את התחת שלי בפרצוף של אבא שלי שישן על הספה או משהו... אני אשיר לו את השיר של טום גרין |
אבא חזק?
:D |
|
|
| DjChook |
חחחחח אתם מביאים לי פה אנרגיות שליליות שלא בא לי לספר את הסיפור הבא
אבל בשביל הקרועים פה אני מספררר
קיצור יש לנו אחת בשכבה שאלרגית לבייצים
אתם יודעים איך היא חוטפת בחילה שמרססים בסביבה ספריי חרא שמסריח כמו ביצה סרוחה (היו ימים) קיצר אז היא אלרגית.
לפני שנתיים או שלוש
היינו במחנה גדול בצופים
קיצר היא נרדמת
עם פה פתוח
קיצור שמיניסט אחד עובר ורואה אותה
הוא מוריד מכנסיים ותחתונים והכניס את הביצים שלו לפה שלה
זה היה שיא האירוני !!!
היא לא ידעה מכלום, נשארה לישון
חחחח |
|
|
| Dj Moriano |
יש ילד אחד שהוא עכשיו בכיתה י"א
אולי מוש מכיר אותו כי אני חושב שהוא ביובל
קוראים לו אדם חסיס
אבל לא משנה....
הם היו כמה חברים בטיול של החברה להגנת הטבע או של הצופים לא יודע
בדיוק.... הקיצר האדם הזה ישן ממש חזק
אז אחד הילדים באמצע הלילה בא מביא ביד מעל הפרצוף שלו
משפיך לו על הפרצוף והוא לא התעורר רק בבוקר הוא שם לב לזה.....
וגם פעם אחת אמרו לי שהוא נכנס לחדר של אחותו באמצע שהיא הזדיינה |
|
|
|
|