return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
שיא הקטעים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
quote:
Originally posted by yahel222


שמע זה כבר רסמי מגעיל מה הוא הומו


חחחחחחחחחחחחחח
תקלוט ששניהם היו מסטולים
עכשיו אנחנו יורדים עליו חבל"ז
:)
MoSH_MaN
ובגלל זה אני אל שותה....

איכס איתכם
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ובגלל זה אני אל שותה....

איכס איתכם


אתה אכזר למדי מוש !
:)
במובן הטוב...

בכל מקרה, שתבינו אז אצלנו איך זה עובד, בלי להיות שיכורים
אני ועוד שלושה חברים אצל חבר שלי כי היה לו בית ריק
לא שותים לא כלום, סתם בראש טוב רוקדים למוזיקת טראנס בווליום
וחבר שלי אחד יושב כי הוא לא אוהב לרקוד
קיצור פתאום שני החברים שלי מורידים את המכנסיים והתחתונים ועם הזין בחוץ רצים אליו תופסים את הזין ומתחילים יעני לצעוק עליו,
"תרקוד, תרקוד"
חחחחחחחחחחחחחחח זה היה הכי מצחיק בארץ
הוא מתחיל לברוח וזה, רץ בבית, והם רודפים אחריו

סטלנים
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DjChook


אתה אכזר למדי מוש !
:)
במובן הטוב...

בכל מקרה, שתבינו אז אצלנו איך זה עובד, בלי להיות שיכורים
אני ועוד שלושה חברים אצל חבר שלי כי היה לו בית ריק
לא שותים לא כלום, סתם בראש טוב רוקדים למוזיקת טראנס בווליום
וחבר שלי אחד יושב כי הוא לא אוהב לרקוד
קיצור פתאום שני החברים שלי מורידים את המכנסיים והתחתונים ועם הזין בחוץ רצים אליו תופסים את הזין ומתחילים יעני לצעוק עליו,
"תרקוד, תרקוד"
חחחחחחחחחחחחחחח זה היה הכי מצחיק בארץ
הוא מתחיל לברוח וזה, רץ בבית, והם רודפים אחריו

סטלנים

חחחחחחחחחחחחחחחחח
זה אחוש סטלנים
[=
איזה צחוקים פה
oDrori
האם אני בפורום הנכון?


המממ.... אם לא איכפת לכם אני רוצה לשנות את הטופיק הזה לטופיק
"איך הפורום הזה היה צריך להיקרא"

...פורום עזרה לחברים של מסוממים טבעית...

הצעות?
eran
quote:
Originally posted by oDrori
האם אני בפורום הנכון?


המממ.... אם לא איכפת לכם אני רוצה לשנות את הטופיק הזה לטופיק
"איך הפורום הזה היה צריך להיקרא"

...פורום עזרה לחברים של מסוממים טבעית...

הצעות?


אתה גורם לזה להשמע כל כך שלילי!

;)
DJ-Energy
אחים שלי
מה אתם לחוצים
קחו הכל ברוח טובה
:)
oDrori
סתם בצחוק... טוב אז ברוח טובה... אני אלך לתקוע את התחת שלי בפרצוף של אבא שלי שישן על הספה או משהו... אני אשיר לו את השיר של טום גרין
DJ-Energy
quote:
Originally posted by oDrori
סתם בצחוק... טוב אז ברוח טובה... אני אלך לתקוע את התחת שלי בפרצוף של אבא שלי שישן על הספה או משהו... אני אשיר לו את השיר של טום גרין


אבא חזק?
:D
DjChook
חחחחח אתם מביאים לי פה אנרגיות שליליות שלא בא לי לספר את הסיפור הבא
אבל בשביל הקרועים פה אני מספררר
קיצור יש לנו אחת בשכבה שאלרגית לבייצים

אתם יודעים איך היא חוטפת בחילה שמרססים בסביבה ספריי חרא שמסריח כמו ביצה סרוחה (היו ימים) קיצר אז היא אלרגית.
לפני שנתיים או שלוש
היינו במחנה גדול בצופים
קיצר היא נרדמת
עם פה פתוח
קיצור שמיניסט אחד עובר ורואה אותה
הוא מוריד מכנסיים ותחתונים והכניס את הביצים שלו לפה שלה
זה היה שיא האירוני !!!
היא לא ידעה מכלום, נשארה לישון

חחחח

Dj Moriano
יש ילד אחד שהוא עכשיו בכיתה י"א
אולי מוש מכיר אותו כי אני חושב שהוא ביובל
קוראים לו אדם חסיס


אבל לא משנה....

הם היו כמה חברים בטיול של החברה להגנת הטבע או של הצופים לא יודע
בדיוק.... הקיצר האדם הזה ישן ממש חזק
אז אחד הילדים באמצע הלילה בא מביא ביד מעל הפרצוף שלו
משפיך לו על הפרצוף והוא לא התעורר רק בבוקר הוא שם לב לזה.....

וגם פעם אחת אמרו לי שהוא נכנס לחדר של אחותו באמצע שהיא הזדיינה
eran
חחח
קרועים בע"מ
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement