return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Nyårsfest? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by mr_fisken
verkar som jag har haft tur med mina nyår för dom senaste 4 nyåren har jag haft det riktigt skoj och då har jag inte planerat någonting alls direkt. samma dag som nyårsafton är brukar det dyka upp en fest nånstans som man får glida in på och så löser det sig :D

Men jag ska ge dig ett förslag på en fest jag skulle vilja besöka och det är QrimeTime i Amsterdam (Heineken music hall).
Det är en hardstylefest som går i Mafia-tema. Det är dresscode på att klä upp sig i typ skjorta, kavaj osv men jag tvivlar på att exakt alla gör det.




Hoppas det blir något i år bara för klickar man på QrimeTime på Q-dance hemsida så står det inget om årets fest men det är ju ett tag kvar också.


w00t...pimptema på fest modell större, fan va fett - känns som att musiken skulle kunna kvitta med ett sådant koncept :)
benni
qrimetime reklam för 2004:
http://events.q-dance.nl/2004-12_31-december_qrimetime/

inte min musikstil direkt, men ser skitfräkt ut ändå :p
mr_fisken
Känns som ett roligt tema och det är säkert roligt även om man inte är hardstylenörd.
Såg på q-dance hemsida att festen ligger där under agendan, 31/12 som tidigare då. Dom väntar säkert med lite promotion för den festen tills Climax (25/11) är över. Såg dock i Danas agenda att hon var bokad till qrimetime :P
mr_fisken
Nu är sidan uppe, ser bra ut http://events.q-dance.nl/2006-12_31-december_qrimetime/

har inte råd att åka själv :whip:
mr_fisken
Nu är sidan uppe, ser bra ut http://events.q-dance.nl/2006-12_31-december_qrimetime/

har inte råd att åka själv :whip:
zoric
Jag hade själv tänkt att ta mig till Stockholm med ett par vänner, ska se om de är sugna på Godskitchen med Mark Eteson och Jon O'Bir bla..
CJ InterCity
Nyår i Berlin förra året, blir Amsterdam det här året... inte ska man sitta hemma och pimpla när världen väntar ;)
fe_maLe
eftersom ja e in the area under jul så ska ja försöka fixa in mig på det här..


:eyespop: :wtf:

måste fixa fake id först bara då ja e för liten:mad:
mr_fisken
är dom så hårda verkligen? du är ju guzzzzz;)
fe_maLe
quote:
Originally posted by mr_fisken
är dom så hårda verkligen? du är ju guzzzzz;)


mjo de e rätt hårt, så e nog bäst o fixa så man inte blir nekad i dörren:wtf:

Jeremy H
quote:
Originally posted by fe_maLe
måste fixa fake id först bara då ja e för liten:mad:

Sasha & Digweed... DO IT! :wtf:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by fe_maLe
eftersom ja e in the area under jul så ska ja försöka fixa in mig på det här..


:eyespop: :wtf:

måste fixa fake id först bara då ja e för liten:mad:


Är inte ett dugg avundsjuk... nej då :D


Ta det lugnt med smällare nu alla !!!!!!!!!!!!11111oneoneone

http://aftonbladet.se/vss/nyheter/s...,964314,00.html
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement