return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Nocturnal Grooves Radio (Alkmaar) zoekt gast dj´s (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjRV
Moet het persee in persona of mag je ook een exclusieve set aanbieden?
Neil CB
Voorlopig kan het eigenlijk nog enkel in persona inderdaad.

De toekomstplannen zijn wel dat de gehele vrijdagavond/nacht in het teken van house zal komen te staan tot in de late uurtjes. De bedoeling is dat we na de live show (00.00) de jukebox pc programmeren met ingezonden live sets van DJ´s. Hier ga ik dan vooraf al een korte intro en jingle bij zetten zodat elke dj netjes geintroduceert word. Dit is wel een project waar ik nog veel voor moet doen, maar ik hoop dit rond maart/april geregeld te hebben.

Ik ben nu dus nog niet actief op zoek naar goeie demo´s, maar als je van de jouwe af moet mag je hem alvast mailen. Het zou natuurlijk leuker/gezelliger zijn als je live een keer komt mixen, maar begrijpelijk is dit niet voor elke dj een optie.

Als ik in de loop van de weken alles een beetje rond heb zal ik dit nog wel even duidelijk maken met een nieuw topic ofzo. Het lijkt mij iig een leuk idee.
Spliph
wel leuk idee, goeie filosofie... kep net mn speakertjes binnen... net verhuisd vanuit de states... ik ga even snel wat opnemen en opsturen ;)

als dat nog mogelijk is! =)
Neil CB
Yups, is prima mogelijk !
Chicane
Misschien leuk om dit te combineren met dit?

De winnaar z'n mix wordt uitgezonden :cool:
Neil CB
Misschien dat je dat even kan toelichten, want ik begrijp nu nog niet helemaal waar je op doelt :nervous:
Botol&Cebok
quote:
Originally posted by Neil CB
Voorlopig kan het eigenlijk nog enkel in persona inderdaad.

De toekomstplannen zijn wel dat de gehele vrijdagavond/nacht in het teken van house zal komen te staan tot in de late uurtjes. De bedoeling is dat we na de live show (00.00) de jukebox pc programmeren met ingezonden live sets van DJ´s. Hier ga ik dan vooraf al een korte intro en jingle bij zetten zodat elke dj netjes geintroduceert word. Dit is wel een project waar ik nog veel voor moet doen, maar ik hoop dit rond maart/april geregeld te hebben.

Ik ben nu dus nog niet actief op zoek naar goeie demo´s, maar als je van de jouwe af moet mag je hem alvast mailen. Het zou natuurlijk leuker/gezelliger zijn als je live een keer komt mixen, maar begrijpelijk is dit niet voor elke dj een optie.

Als ik in de loop van de weken alles een beetje rond heb zal ik dit nog wel even duidelijk maken met een nieuw topic ofzo. Het lijkt mij iig een leuk idee.


ik zet volgende week mijn pc inelkaar dus denk dan dat ik eindelijk een set kan opnemen ik kom zeker livemixen !!!
Chicane
quote:
Originally posted by Neil CB
Misschien dat je dat even kan toelichten, want ik begrijp nu nog niet helemaal waar je op doelt :nervous:


We houden een mix competitie hier op NLTA, onze forum members mogen een mixje insturen en die wordt gejureerd door andere forum members. Misschien leuk voor de winnaar dat zijn set op jullie radiostation wordt uitgezonden?
Neil CB
Oow ik zie het idd. Ik zal dat topic even in de gaten gaan houden in iedergeval, want het is inderdaad wel leuk om de set van de winnaar te draaien in ons programma ism telefonisch contact.

Tnx voor het ideetje !
Botol&Cebok
quote:
Originally posted by Neil CB
Oow ik zie het idd. Ik zal dat topic even in de gaten gaan houden in iedergeval, want het is inderdaad wel leuk om de set van de winnaar te draaien in ons programma ism telefonisch contact.

Tnx voor het ideetje !


hahha ik wil ook gewoon een keer als gast komen live als dat kan lijkt mij erg vet tenminste en misgien opandere avond contest

Neil CB
Ja dat kan ook natuurlijk als je ff een mix stuurt naar [email protected] :gsmile:
Botol&Cebok
quote:
Originally posted by Neil CB
Ja dat kan ook natuurlijk als je ff een mix stuurt naar [email protected] :gsmile:


haha ja ik heb vandaag als het goed is me pc alleen nog geluidskaart en dan stuur ik me mix op. Is het ook mogelijk om misschien meerdere uren te draaien onder verschillende namen ..?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement