|
LoveBase on Tour - 21.10. Club Tropicana Rotterdam
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
| hoe meer stylen in 1 ruimte des beter het is? of:conf: |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Siesta
hoe meer stylen in 1 ruimte des beter het is? of:conf: |
Anders is die tent niet vol te krijgen denk ik :D |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Passiva
Anders is die tent niet vol te krijgen denk ik :D |
haha crap. :toothless |
|
|
| MdJ |
Ik zal hier waarschijnlijk niet draaien...
Organisatie heeft al weken niets meer laten horen, en verder niets bevestigd. Ze vroegen of ze me alvast op de flyer mochten zetten om vervolgens het contract meteen op te sturen, helaas nooit iets van gezien... :( |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by MdJ
Ik zal hier waarschijnlijk niet draaien...
Organisatie heeft al weken niets meer laten horen, en verder niets bevestigd. Ze vroegen of ze me alvast op de flyer mochten zetten om vervolgens het contract meteen op te sturen, helaas nooit iets van gezien... :( |
LOL, hoezo mensen afzetten. Strak staat er een knullige Dj heel de avond/nacht te draaien. :haha: |
|
|
| Asperge |
| Waarom wil je op zo'n feest als dit draaien, zoveel verschillende stijlen, dat werkt toch helemaal niet? |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by Asperge
Waarom wil je op zo'n feest als dit draaien, zoveel verschillende stijlen, dat werkt toch helemaal niet? |
Lovebase is in Berlijn een concept met verschillende zalen voor alle stromingen... had daar gedraaid (werd door iemand anders georganiseerd) en dat beviel prima... was echt te gek.
Hier bleek dus achteraf dus ook dat er maar 2 areas waren... |
|
|
| jp |
| Kan je mooi naar de ADE :D |
|
|
| MdJ |
| quote: | Originally posted by jp
Kan je mooi naar de ADE :D |
Ik ga donderdag en vrijdag naar ADE, iig. de beurs, welke feestjes ik meepik bekijk ik nog ff...
Moet die zaterdag ook in de Effenaar draaien op XFM feest... kans is vrij groot dat ik daar blijf hangen aangezien ik 10 minuten verderop woon :D :D |
|
|
|
|