|
DANA till BK
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |

JAG SKA DIT :D |
|
|
| ScuL |
| Jag är i Schweiz då men det är verkligen häftigt med flera hardstyle arrangemanger i Sverige :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Skulle vilja ge äran till Sweapsound och säga Dana till Sweapsound Club Session...
Ska försöka ta mig ner! |
|
|
| Kvicket |
| Tooooookigt :D Oj vad man drog vinstlotten som skiter i kryssningen :) Dana + Gatecrashers :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Tooooookigt :D Oj vad man drog vinstlotten som skiter i kryssningen :) Dana + Gatecrashers :D |
+ 1 :) |
|
|
| Vizay |
blev lite sugen faktiskt, även om jag jämt proklamerar att hardstyle inte riktigt är min grej så har jag alltid velat se Dana :)
Ska försöka gräva fram lite cash, kan det tänkas att det glider en hel bil från stockholm stefan och kvicket? :)
[edit]
och fisken, glömde att du postade tråden :p |
|
|
| Kvicket |
| Vore skitnice i såna fall ja :) |
|
|
| Crillz0r |
Hmm det känns som rätt lite info.. är det här ett sammarbete med monday bar eller? tänkte eftersom det länkas till deras sida på postern...
kollade hemsidan för sweapsound o där står det ingen ålder..?
Dana är ju grymt! |
|
|
| Vizay |
| sweapsound har arrat ett stort antal fester i Lkpg med bra drag på varenda så för festen behöver du nog inte oroa dig ;) |
|
|
| Crillz0r |
Draget är jag inte ett dugg tveksam på.. har dem tillräcklig med resurser för att få Dana dit så ;P
Ohh vad nära mixerbordet vissa står där! (monday bar klippen) Nästan farligt ju ;D
haha sista clippet, låter det inte fult när alla säger Dana, på svenskt uttal? haah |
|
|
| Kvicket |
Tillräckligt med resurser? Skön du är :D
Senaste åren har sweapsound bland annat dragit hit:
Ronski speed, Derb, Alphazone, Yves de Ruyter, Eddie Halliwell, Alex Morph mfl... |
|
|
|
|