return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
En bra låt...
View this Thread in Original format
Ravesquad
...är Dj Scot Project - Future is now Hardriff mix.. en gammal klassiker som bara är så jävla fet så jag var tvungen o tala om det:)
King of Clubs
Sanning! DJ Scot Project knäcker!! :) O (Overdrive)(Club Mix) är också mäktigt grym.. Och remixen på French Kiss... Och många till..
reveal
quote:
Originally posted by King of Clubs
O (Overdrive)(Club Mix) är också mäktigt grym..


Arome Remix är fetast
Dj_ExOn
Arome är i själva verket Dj Scot:) Han har bara det som synonym.
King of Clubs
quote:
Originally posted by reveal


Arome Remix är fetast


Hade inte den... Den var också bra, men annourlunda. Hela det lugna partiet i låten är ju borta...

Om nån möjligtvis skulle ha en bra rip av Arome - Im not a Bitch så skulle jag bli väldigt glad :)
Aendy
... som jag var oerhört skeptisk till när polaren skickade till mig eftersom jag anser Scooter tillverkar lite mer mainstream-alster som inte det ligger så mycker själ i... men dock måste säga att Scooter - Devil drums överaskar, visst fattar man att inspirationen kommer från Safri Duo, men det inte alls något plagiat utan de har faktiskt gjort en annan grej av det. Find our for yourself.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement