|
robert smit @ zona club, israel 13.10.2006
|
View this Thread in Original format
| uzi |
13.10.2006, Zona Club, ISRAEL!
היום יש הופעה של רוברט סמית ההולנדי ב"זונה" בחולון.
למי שלא יודע, בהופעה הקודמת שלו אצל נקסט בטי.אל.וי הוא ניגן שפע של טראנס ובמיוחד מלודי מרומם. הוא ניגן מלא מייק (פוש) והיה מאוד מוצלח לטעמי. מביאים אותו הפעם אותם האנשים שהביאו בפעם האחרונה את "מרקו וי" לארץ. אני ממש לא יודע יותר פרטים! למי שיש מספר טלפון לבירורים או רשימות אז נא לרשום. |
|
|
| MLTK |
zona- זה מועדון רוסי
אבל בלי שום קשר אני רואה שהם מפציצים שם בשמות! כל הכבוד!
ופעם אחרונה שמרקו וי היה בארץ זה לא היה בקו מילניום במסיבה של הנקסט..? |
|
|
| Shahar |
ה
ZONA
הזה
מביא הרבה שמות גדולים
זה תחליף של נקסט ? |
|
|
| MLTK |
תכלס יש מצב...הם מפציצים בדיג'יים חבל על הזמן!!
מעניין אבל איך הקהל שם |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
בתור רוסי
תשלמו לי אני לא נכנס לשם
לא אוהב את הקהל. |
|
|
| Koby |
| אלכס יא גזען..דווקא ראיתי פעם רוסיה יפה.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב אני יודע שעוזי היה אז אני מקווה לשמוע איך היה
ותחליף לנקסט זה לא
מספיק לראות תליין אפ שלהם בין ההופעה של מרקו וי לפני 3 חודשים ועד ההופעה הזו של רוברט סמית כדי להבין... |
|
|
| uzi |
כתבתי סיכום ארוך על המסיבה אבל האתר ה"עתיק" הזה "שוכח" לוגין כל כך מהר! אוף!!!
בקיצור נמרץ...
סביבת המועדון היא ממש חור!
מועדון חמוד מאוד.
סאונד גרוע גם בגלל שחזק מדי והבאס נורא חזק ואיום!
רוברט סמית היה חמוד לאללה, דברנו איתו הוא זוכר אותי ואת חבר שלי. הוא ניגן קשקושים וטראנס ישן! הוא אמר שבקשו ממנו לנגן נמוך. היה סט דיי מאכזב.
לסיום: היה כיף לראות ולחבק אומן מחו"ל. :D בקשר להופעה לא פספסתם כלום! :( |
|
|
| YoraY |
עכשיו אנחנו נפתור את זה אחת ולתמיד.......
רוברט סמית' - זה לא מטאליסט!?
או שזה פשוט אליאס אחר...
אני יודע שזה שם אחר אני פשוט חייב להיות בטוח שלא יהיו פדיחות |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by YoraY
רוברט סמית' - זה לא מטאליסט!? |
אני מתכוון לתקליטן הזה:
http://www.robert-smit.com/
יש זמר של להקת רוק שיש לו אותו שם, זו להקת "קיור" משנות השמונים אם אני לא טועה. |
|
|
| YoraY |
נכון.. הוא נתן וואקל לבלאק אנד ג'ונס פעם :)
Blank & Jones Feat Robert Smith - A Forest
פשש 4 שנים עברו |
|
|
|
|