return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
DVD+ Trance Energy!
View this Thread in Original format
Dr. Kuipers
Ik heb hem sinds gister in mijn bezit, krijg je als je jarig bent he :D
hij is echt superbruut, vooral de DVD kant.
Van elke area een klein stukje van elke DJ.
En wie staat er weer te stampen op die DVD: FLIPPER!!! :D
met z'n TA shirt, dus is dat ook weer gepromoot :p

Hier trouwens ff de tracklist van CD kant:
1. Intro / T&C - Turntable Sync
2. Svenson & Gielen - We Know What You Did
3. PPK - Resurection
4. Katana - Gemini
5. Nexus - II Vicious
6. Bas & Ram - Protocol
7. Yahel - Massive Control
8. Blank & Jones - Desire (4 Strings Remix)
9. DJ Air - Alone With Me (Tukan Mix)
10. Rising Star - Clear Blue Moon
11. M.O.R.P.H - Maximum Overdrive (Benecio Remix)
12. Wavetraxx - The Rithem
13. Pandemonium Project - The Active Building
14. G&M Project - Feeling The Sunrise (Up Mix)
15. Precision & The Freak - The Progress (MT Mix)
16. Warp Brothers - Blast The Speakers
17. Solar Factor - Deep Sonar
18. Pale X - Eightball
19. Mario Piu & Fabio MC - Invaders
20. DJ Tiesto - Suburban Train (Cosmic Gate Remix)
21. Cosmic Gate - Back To Earth
22. Outro / T&C - Energy Generators Shutdown

pfff............ (helemaal over lopen typen :p)

Is een erg relaxed CDtje ook

Zekerz de moeite waard
Tha Force
hijs zkr nie slegt, een aantal heel goeie tracks, gewoon lkkr uplifting met af en toe wat hardhouse invloeden.
Zkr wel de moeite waard.
De DVD hep ik trouwens nog nie gezien...
Ron Thijssen
ik ga 'm ook kopen
wat kost ie eigelijk?
LightForce
Vette cd heb hem net gekocht en is zeker wel lekker!!! DVD kijk ik nog, luister nu alleen ff de cd. Maar hij is zeker de moeite waard!! KOPUH of euhm tja branden voor de mensen die geen geld hebben en of geen geld willen steken in de platenmaatschappij.
TranceFool
Staan zeker lekkere nummertjes tussen, maar niet iets wat ik zou gaan kopen :p
Tha Force
quote:
Originally posted by Ron Thijssen
ik ga 'm ook kopen
wat kost ie eigelijk?


23 euro
mgerrits
Heb hem ook gekocht en vindt hem erug stoer,
Maar ik wilde hem hebben voor de DVD,
De muziek kun je ook wel van het net plukken
En de div x versie zou ook wel te vinden zijn maar heb hem liever als dvd.
Gurian
K ga hem maar branden. Aan die DVD heb ik nix dus hoef ik hem ook niet te kopen. Ma anders had ik hem wel gekocht. Heb toch nog een paar cd-bonnen thuis liggen :D
HardKiller
Misschien is er iemand wel HEEL erg aardig om de dvd te rippen en op AG te zetten :rolleyes:
Menno
Heb de cd in het weekend gekocht en de cd valt erg tegen vind ik. Beetje te commercieel en ik had er wel wat promo's op verwacht eigenlijk.
DVD is wel aardig, altijd leuk om die beelden weer terug te zien. Vooral dat moment van Johan Gielen en die aanstekers vind ik een prachtig moment..:)

Ik vond die reactie van Jean ook wel leuk..."het is voor het eerst dat ik een set voorbereid had en dat ging goed" zei hij. Ik vroeg me toen gelijk af hoe lang hij op dat scratchen geoefend had..:):eek:

John
heh beetje laat, maar ik reply hier toch nog ff :)

jeans reactie is idd grappig :D:D
wat ook wel leuk is is dat ik der zelf opsta :)
in de mainstage rond een minuut of 10...vlak na dat blank&jones letters in beeld waren. je herkent me aan mn TA shirt :D ik zie der trouwens wel heel slecht uit op dat moment whaha:D
Trunks
Hey allen,
ehm ik kan em wel rippen en divx-en mocht dat nodig.. ik heb ook alle stukjes al... aleen 1 geheel is leuker.. maareh dan moet je em maar ff pub maken dan down ik em en dan rip en divx ik em wel..

mocht dat nodig..

Grz trunks.. ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement