return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Qlimax 6 April -> Meeting (pg. 5)
View this Thread in Original format
Flipper01
W0000000000T

Ik ben net thuis en ik kan jullie zeggen het was GRUWELIJK GOED!!

Dana draaide een geweldige set!! :D :D

Ik heb echt heerlijk gestampt met oa Partyhardy en Tijs08
Dj Alpha
Ik ben nog niet zo heel lang thuis (gisteravond half 12 hehehe)
ben helemaal naar de klote maar moet wel zegggen dat ik me wel vermaakt heb..
jammer dat t al zo commercieel moest ik weet niet of ik de volgende keer wel ga ookal is het in de HMH..
Het geluid was gewoon kut en stond egt niet hard duz k heb nie eens n n piep in me oren
vopor de rest.. tsjaa.. ik vond gewoon n n paar dingen egt ZWAAR triest!

- 15000 man die dat nep hardcore liedje gingen meeneurieen :conf: :whip:

- Like a Prayer op Qlimax?

- Dana en Pavo waarvan t lijkt dat ze maar wat aanklooien? (naja Pavo dan)

Het was al 1000000 keer zo commercieel als de vorige keer dr liepen ook wel vage mensen.. Ik heb zelf wel n idee hoe dat komt maarja..
Qlimax wordt steeds bekender en als je de reakties van vorige keer hoort en meer mensen horen dat.. tja wat gaan ze dan doen? lijkt me simpel.. Iedereen denkt dn van "op qlimax is het leuk en allemaal gezellige mensen blabla" Sommige mensen gaan volgesmij ook naar zo'n feest met de instelling op zo'n feest kunnen wij opvallen ik trek me leren pak aan en ga me vriend es lekker neuken op plee (gatverdamme!!!!) Moet dat nou egt waar iedereen bij is? Zo nog meer vage mensen en ook veel boeren.. Stamp Stamp Stamp Stamp Stamp als n stelletje boeren en dan zo hard mogelijk op dat hout gaan springen.. leg mij uit..
Nou 6 april kon egt niet tippen aan 8 december..
We hebben het nog niet in de gaten maar de Qlimax sound wordt langzaam maar zeker verneukt.. Ik denk niet dat ik er de volgende keer bij ben dan ga ik wel naar awakenings hoor..

Lijkt me n vrij duidelijk verslag maar overigens ik heb me wel vermaakt hoor maar heb nu gewoon mijn punten gegeven maar ik weet nog niet of ik t feest over t algemeen goed vond.. ik denk het niet de decoratie vond ik ook maar rommelig al die tribunes om je heen en in de decoratie valt me ook op.. bij elk feest van Q-Dance worden die blokkken gebruikt waar q dance op staat.. Elk feest hallo kan je nix nieuws verzinnen? Leuk hoor dat er nu 3 hingen.. van die gekke cubussen dei maar erg wit zijn en n hoop sfeer weghalen maar wie ben ik om dat te zeggen.. Ze verdienen geld misschien wel iets te veel..
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Dj Alpha
We hebben het nog niet in de gaten maar de Qlimax sound wordt langzaam maar zeker verneukt

wie had het nog niet in de gasten dan?

hier in friesland wordt de sound echt zwaaaaaar uitgemolken:whip:

maar ja........gelukkig zijn er net als ik meer mensen van meerdere markten thuis :) net als jij joentje ;)
YojiBiomehanika
WAHHHHHHH dit was te gek!!!

jezus wat heb ik me vermaakt zaterdag, dit was echt superphattt!!!

Over et feest op zich: Qlimax rulez! big time! beter dan bijv TE vorig jaar in Thialf. Ik vond dit juist helemaal niet commercieel!! Q-dance had vet veel aandacht besteed aan de aankleding enzo, vooral die vette hoge stellage achteraan was tovv!! TE was veel kaler, hadden ze alleen die grote bogen hangen verder nix. En er waren ook precies genoeg mensen, Q-dance had wel meer kaarten kunnen verkopen maar dat hebben ze niet gedaan: thank u Q-dance. Et was lekker relaxed in tegenstelling tot ID-T op Innercity > jezus wat een pokkedrukte

Over de meeting: ALleen Flippe en Marcello gezien, k was net iets te laat hehe naja booya de rest zie ik n andere X wel

Over de dj's en music:
Cosmic gate: Was een lekkere binnenkomer, niet te hard wel relaxed.
Gary D: Vond ik wel gaaf, draaide ook lekkere tunes al wat harder dan CG.
Warmduscher: beetje vage set... was wel ok
Cpt. Tinrib: moha moah viel beetje tegen
Technoboy: DA BOMBBBB .... hij rockte echt big time... zwaar stampen
Dana: viel erg tegen, draaide te langzaam, te veel stil enzo, niet echt tof
Pavo: Draaide echt mega hard was wel gaaf om te zien vanaf de tribune de hele massa stampen op Pavo, maar ik was toen al 'opgebrand' hehe...

Maarruh al met al vond ik et echt een vette party!~!!
magrec
Het is vrij logisch dat feesten als qlimax ten onder gaan aan hun eigen succes. Doordat er toch toch vrij "simpele"muziek wordt gedraaid komen er telkens simpelere mensen die vooral veel dope in hun mik willen douwen. En veel (ik heb zelf een hekel aan dit woord maarja) boeren die komen want stampen is toch zo vet. Het moet vooral beuken dan is het goed hoe harder hoe beter....
Jukx
quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
Over et feest op zich: Qlimax rulez! big time! beter dan bijv TE vorig jaar in Thialf.

het vergelijken van Qlimax met TE zegt in mijn ogen al genoeg en onderstreept DJ Alphas post.
Optimus
quote:
Ik denk niet dat ik er de volgende keer bij ben dan ga ik wel naar awakenings hoor..

ik ga mee aap! 18 mei, hebbik met Timmie geregeld ghehehe:D:D:D
Remy D
quote:
Originally posted by Jukx

het vergelijken van Qlimax met TE zegt in mijn ogen al genoeg en onderstreept DJ Alphas post.

Komt hij weer met zijn betweterige reactie. Hoezo kan je die 2 niet met elkaar vergelijken dan. :conf: Het was toch in op dezelfde locatie dus zijn er genoeg punten die je kan vergelijken. Maar jij bent er niet eens geweest maar gaat gewoon uit van 1 iemands post en je denkt het meteen dan al weer te weten. Jammer weer.
Remy D
quote:
Originally posted by magrec
Het is vrij logisch dat feesten als qlimax ten onder gaan aan hun eigen succes. Doordat er toch toch vrij "simpele"muziek wordt gedraaid komen er telkens simpelere mensen die vooral veel dope in hun mik willen douwen.

Dit vin ik echt bull. En ga is naar zo'n tent als de Kremlin kijken. Alle keren dat ik daar was, heb ik zoveel mensen aan de drugs gezien. Zoveel heb ik nergens anders gezien. Ga dus geen dingen zeggen over feesten waar je niet eens geweest bent.
Remy D
quote:
We hebben het nog niet in de gaten maar de Qlimax sound wordt langzaam maar zeker verneukt..

Vin ik ook gelul. Er is een grotere vraag naar Qlimax en dan is het toch ook logisch dat ze het groter opzoeken. Vorige editie was snel van te voren uitverkocht en er was nog veel vraag naar kaarten dus waaarom zouden ze dan niet groter gaan. En ten 2e is Qlubtempo naar de HMH verhuist en wordt daar een paar x geven in het jaar. En het heeft niet echt zin om zowel QT als Qlimax in de HMH te geven want dan valt Qlimax pas echt in het niets. En nu blijft het een feest op zich en voor een groter publiek.

Jukx
quote:
Originally posted by Remy D

Komt hij weer met zijn betweterige reactie. Hoezo kan je die 2 niet met elkaar vergelijken dan. :conf: Het was toch in op dezelfde locatie dus zijn er genoeg punten die je kan vergelijken. Maar jij bent er niet eens geweest maar gaat gewoon uit van 1 iemands post en je denkt het meteen dan al weer te weten. Jammer weer.

joh, ik ben gewoon erg jammer!
deal with it! :clown:
magrec
quote:
Originally posted by Remy D

Dit vin ik echt bull. En ga is naar zo'n tent als de Kremlin kijken. Alle keren dat ik daar was, heb ik zoveel mensen aan de drugs gezien. Zoveel heb ik nergens anders gezien. Ga dus geen dingen zeggen over feesten waar je niet eens geweest bent.

:clown: dat weet ik :D
maar die mensen weten wel wat ze gebruiken...ik las net op partyflock al weer genoeg dingen over ambulances, mensen die out zijn gegaan etc..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement