|
Hoeveel slaap heb je nodig? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Meestal slaap ik zo'n 7 uur of minder in de week, in het weekend slaap ik dan lekker uit, 10-11 uur +- |
same here... ik kan gemakkelijk zonder al te veel slaap, maar als ik mag slapen, durf ik al wel is 12u aan één stuk slapen:) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Meestal slaap ik zo'n 7 uur of minder in de week, in het weekend slaap ik dan lekker uit, 10-11 uur +- |
Hier hetzelfde, tenzij ik laat op café ben geweest in't weekend. |
|
|
| tranzyman |
| normaal gezien heb ik nie heel veel slaap nodig door de week kom ik 6 uurkes toe zeker as de vroege post heb as ik de late heb kan da wel wa meer zijn natuurlijk,en dan in het weekend slaap ik zo 5 uur ofzo buiten as ik echt stikkop ben dan kan da wel is 9 uurkes slapen zijn.ma op dit moment is het heel wa meer slapen want heb vorige maand zwaar accident gehad en bijna maand in het ziekenhuis gelegen en nu terug zo een beetje aan het weggaan ma om 5 uur ben ik al moe da heb ik normaal pas rond 8 uur ofzo maja da zal wel terugkomen!!! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| door de week slaap ik meestal een 5 à 6u uur per nacht, is nog steeds een slechte gewoonte van mijn studententijd :D . In het weekend gebeurt het wel eens dat ik mijne slaap probeer in te halen, en dan kan het wel tussen 10u en 12u zijn eer ik opsta. Ik lig er dan wel zelden voor 2u in, ongeacht of ik op stap ga of niet. |
|
|
| TOR |
| Ideaal voor mij is zes à zeven uur, want anders word ik lui. Probleem is dat ik graag lui ben en dat ik in het weekend dan ook af en toe blijf liggen :o Dan kan het al snel oplopen tot een negental uur als ik niet ben weggeweest. |
|
|
| Bl@ckOut |
In de week slaap ik meestal iets van een 6 uur per nacht, soms minder. In't weekend probeer ik dan wel wat meer te slapen, hoewel dat er niet altijd van komt. Ik heb zo de eigenschap om ten laatste rond 11u - half 12 uit mijn bed te komen, zelfs als ik er pas om 6u in ben gekropen :D
Als ik niet uitga ben ik er in't weekend trouwens ten laatste uit rond 9u - half 10. |
|
|
| Pumaz |
Ik slaap een 4 à 5-tal uur per dag, of het nu week of weekend is maakt ni uit...
Niet dat ik 't zo wil, bijlange ni, maar ik kán gewoon ni meer, én ik neem -voorgeschreven- medicatie om zelfs dát te hebben :( |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik slaap een 4 à 5-tal uur per dag, of het nu week of weekend is maakt ni uit...
Niet dat ik 't zo wil, bijlange ni, maar ik kán gewoon ni meer, én ik neem -voorgeschreven- medicatie om zelfs dát te hebben :( |
ook geen lacherke... heeft dat niet iets te maken met heeeeeeeel hoge bloeddruk? |
|
|
| Tiger777 |
schildklier of bijnier-problemen?
Ik slaap ook maar 5 a 6 uur op nen dag ze, hooguit 7 in het weekend. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by domineesje
heeft dat niet iets te maken met heeeeeeeel hoge bloeddruk? |
Ik moet die regelmatig laten meten, maar voor het omgekeerde :p
Laatste keer was 8 op 6 :clown:
Dat slapeloosheid heb ik -letterlijk- heel mijn leven, zelfs als pasgeboren baby :wtf:
Er stoort echt vanalles aan mij :nervous: |
|
|
| Kelly* |
Slaap tussen de 6 en 8 uur per dag/nacht
hangt een beetje van de shiften af... kan nooit vroeg gaan slapen dus bij vroege shiften vallen er vele uurtjes slaap weg :rolleyes: |
|
|
| De Geert |
toch wel 8u slaap nodig om goed te zijn...
kruip in de week tijdens school meestal rond 11u-half 12 in bed, heb wel het voordeel dat ik dit jaar meestal maar om 10u les heb en dus tot 9u kan slape :)
heb eigenlijk weinig problemen met weinig slaap, alé bij het opstaan toch niet... ik kan makkelijk tot 5u weggaan en om half 9 in de les zitten, enkel rond een uur of 7 's avonds begin ik dan echt moe te worden en kruip ik meestal op tijd in mijn bedje
mmm...slapen kan soms toch zo zalig zijn... ;) |
|
|
|
|