|
=| Beta id-contest 23, deadline: zondag 5 november, 22u |= (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tomorrow Traxx |
| Kzal ook wel nog eens een poging wagen, maar voor veel puntjes zal het nie zijn |
|
|
| Config |
| pff .. ben aant twijfelen :) kga echt een belachelijk laag aantal punten halen :D |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Bertn
te moeilijk:o |
Imo, zijn er al veel moeilijkere geweest, maja, das makkelijk spreken :D
Anyhow:
1.Domineesje
2.Push2005
3.TOR |
|
|
| Push2005 |
Zolang TOR nooit meer wint zullen de contests aanhoorbaar blijven :p
Maar zo simpel ist dit keer idd niet :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| kheb vandaag es vluchtig geluisterd naar de samples en het halen van tien punten heb ik als mijn eerste doelstelling gezet voor deze contest :toothless |
|
|
| Shadowkid |
New entry:
1.Domineesje
2.Push2005
3.Tomorrow Traxx
4.TOR - 27 ptn |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zolang TOR nooit meer wint zullen de contests aanhoorbaar blijven :p
Maar zo simpel ist dit keer idd niet :) |
en wat als winnaar geen tijd heeft eerst komende weken ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zolang TOR nooit meer wint zullen de contests aanhoorbaar blijven :p
Maar zo simpel ist dit keer idd niet :) |
bij TOR ist nog te doen altijd, die van Shadowkid vind ik over 't algemeen héél moeilijk :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| You got owned by EVERYBODY ;) :p |
|
|
| Push2005 |
| Haha, eig. wel ja :toothless |
|
|
|
|