|
קטע חדש שיצרתי!
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
תראו בעיקרון אני צריך תעזרה שלכם קצת
המלודיה הזאת קרצה לי בראש מההתחלה כמובן.. אני רוצה לדעת אם מישו מזהה את זה.. למה זה ממש מזכיר לי משהו ואני לא יודע מה..
יש לי הרגשה שיש פה רמיקס
פינקתי פה בסקיצה שהכנתי ב10 דקות על הסקוונסר..
יאללה תהנו באמת קטע חמוד:) שווה האזנה גם אם לא הכי מושקע הפקתית..
(נו ועכשיו שאני שומע את זה יש זיוף בסוף שכחתי להחליף כמה קבוצות)
LIIINK
כמחווה למסיבות של 99 :P
סנדר תעשה לי ילדדדדדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| YoraY |
חלשים אתם באמא
רק דודו התותח קלט שזה דומה ל
sash - adelante |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
די להשתמש במידי זה נשמע נורא
הבייסליין טוב |
|
|
| YoraY |
חח זה לא מידי.. :)
אל תדאג זה יקבל תשיפוץ שלו |
|
|
| gErver |
דינמיקה מעוררת,
אבל מה...
חסרים אפקטים על הערוצים.
וחסר מיקס והושבה של הצלילים בתמונת סאונד. |
|
|
| YoraY |
רק אפקטים? חסרה פה כל הבניה זה עשיתי אולי 20% מהעבודה על הטראק..
פסדר זו סקיצה זה נעשה ב10 דקות
על הצלילים ובלה עבדתי יומיים... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
20%
זה לא 100%
אל תמהר לפרסם |
|
|
| YoraY |
קודם כל רציתי לדעת באיזה קטע מדובר....
שנית באמת שעל הבולבול שלי..
אני לא מגיע לרמה שמספקת הגשה לריליס אני כבר יודע
קיצר אין מה להפסיד.. |
|
|
| .A.Y. |
טראק נחמד, מאוד בסיסי אבל יש פוטנציאל
כמו שאמרו לך תנסה לתת יותר אפקטים כי למשל המלודית נשמעת יבשה
אבל אהבתי תרעיון
כמה זמן אתה יוצר?
וככה על הדרך בגלל שאין לי ממש נסיון בפרוג (וכי לא נעים לפתוח פה עוד נושא כי זה לא הפורום המתאים) העליתי סקיצה קטנה
תגידו מה דעתכם:)
ותאמת נראה לי זה יותר יוצא אפליפט אבל שטויות מושגים
http://www.mytempdir.com/996081 |
|
|
| YoraY |
לא התחלתי בכלל לעבוד על זה...... איזה אפקטים ואיזה בטיח...
זה סתם רעיון
התחלתי יצירה.. בערך לפני 8 שנים
מהימים של ריברט.. |
|
|
| YoraY |
491
פףף איזה תותח תאמין לי
יומך עוד יגיע..... שלא תעז לוותר על יצירה.. |
|
|
| .A.Y. |
חח תודה
ואנלא חושב שאני אי פעם ינטוש תעסק |
|
|
|
|