return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
קטע חדש שיצרתי!
View this Thread in Original format
YoraY
תראו בעיקרון אני צריך תעזרה שלכם קצת
המלודיה הזאת קרצה לי בראש מההתחלה כמובן.. אני רוצה לדעת אם מישו מזהה את זה.. למה זה ממש מזכיר לי משהו ואני לא יודע מה..
יש לי הרגשה שיש פה רמיקס


פינקתי פה בסקיצה שהכנתי ב10 דקות על הסקוונסר..
יאללה תהנו באמת קטע חמוד:) שווה האזנה גם אם לא הכי מושקע הפקתית..
(נו ועכשיו שאני שומע את זה יש זיוף בסוף שכחתי להחליף כמה קבוצות)

LIIINK


כמחווה למסיבות של 99 :P


סנדר תעשה לי ילדדדדדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YoraY
חלשים אתם באמא
רק דודו התותח קלט שזה דומה ל
sash - adelante
Dj Alex (ISR)
די להשתמש במידי זה נשמע נורא
הבייסליין טוב
YoraY
חח זה לא מידי.. :)


אל תדאג זה יקבל תשיפוץ שלו
gErver
דינמיקה מעוררת,

אבל מה...

חסרים אפקטים על הערוצים.
וחסר מיקס והושבה של הצלילים בתמונת סאונד.
YoraY
רק אפקטים? חסרה פה כל הבניה זה עשיתי אולי 20% מהעבודה על הטראק..

פסדר זו סקיצה זה נעשה ב10 דקות

על הצלילים ובלה עבדתי יומיים...
Dj Alex (ISR)
20%
זה לא 100%
אל תמהר לפרסם
YoraY
קודם כל רציתי לדעת באיזה קטע מדובר....


שנית באמת שעל הבולבול שלי..
אני לא מגיע לרמה שמספקת הגשה לריליס אני כבר יודע
קיצר אין מה להפסיד..
.A.Y.
טראק נחמד, מאוד בסיסי אבל יש פוטנציאל
כמו שאמרו לך תנסה לתת יותר אפקטים כי למשל המלודית נשמעת יבשה
אבל אהבתי תרעיון
כמה זמן אתה יוצר?


וככה על הדרך בגלל שאין לי ממש נסיון בפרוג (וכי לא נעים לפתוח פה עוד נושא כי זה לא הפורום המתאים) העליתי סקיצה קטנה
תגידו מה דעתכם:)
ותאמת נראה לי זה יותר יוצא אפליפט אבל שטויות מושגים

http://www.mytempdir.com/996081
YoraY
לא התחלתי בכלל לעבוד על זה...... איזה אפקטים ואיזה בטיח...


זה סתם רעיון


התחלתי יצירה.. בערך לפני 8 שנים
מהימים של ריברט..

YoraY
491

פףף איזה תותח תאמין לי

יומך עוד יגיע..... שלא תעז לוותר על יצירה..
.A.Y.
חח תודה
ואנלא חושב שאני אי פעם ינטוש תעסק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement