return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מחר פולין!!!!! (ביום ראשון)
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
YEEEEAAAAAHH!!!!!!!!
מחר, יום ראשון ב12.00 בלילה אני נוסע לפולין
(RIPCURL וגם ברוייטמן, ריפקרל)
--------------------------

אני מצויד לגמרי אל תדאגו!!!
יש לי דיסקמן ורמקולים כאלה של מחשב עם מגבר והולכים לדפוק לפולנים האלה טראנסים 24/7!!!!!!
לא יהיה טראנסים רק שאני יושן אוכל, אוכל טים טם, ומשחק ב
גיים בוי אדוונס של אחי עם משחקים שאני יקנה בדיוטי פרי!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פתחתי את זה מוקדם שיהיה קצת מקום לשיחה לפני שאנחנו נוסעים!!!
:)
MoSH_MaN
איזה כיף גם לך!
DJ-Energy
אחי
שיהיה לך כיף שם... לא לקחת דברים שאתה רואה קשה מדי... אלה לראות ולזכור ולא לזלזל... אבל גם לא לקחת קשה מדי
תפציץ אותה שם 24/7 טראנסים תלמד אותם קצת מזה טראנס בומבסטי

אז טיסה מהנה אחי
:)
NyKoN
וואי איזה סבבה לך
אני מת לנסוע לפולין
אבל יש מרחק של עוד שנתיים :(

קיצקץ תהנה ותחרוש על הכל שם כי ממש זול
ובטח הם מביאים דיסקים מהולנד גם אז תקנה!
DjChook
אחי תעשה חיים
תצלם
ותהנה
Agent-Fire
תהנה שם!

וכמה עולה גיים בוי אדבנס?
משחקים בדיוטי פרי בהרבה יותר זולים?

אני חושב על לקנות אחד לעצמי...
DJ-Kreing^^
כן גם אני כבר מחכה לנסוע לפולין...עוד שנתיים גם לי
anyways
תהנה אבל לא יותר מידי כי זה בכל זאת פולין
ואם תפגשו שם נאצים תזיינו אותם מכות
חחחח
;)
Dj Moriano
אחי אני גם רוצה אבל יש לי עוד שנתיים.... באסה....

ואם יש חנות תקליטים תביא לי קצת....
Dj-2TaLL
משחק בדיוטי עולה איזה 30 דולר...
לפחות המריו שאני רוצה לקנות...

ברור שבמחנות וזה כולם יהיו רציניים והכול אבל הם באמת מצפים שלא ירוצו צחוקים באוטובוס ???

וד"א 50 אחוז מכל הזמן שאני יהיה שם, אני יהיה על האוטובוס...
s0undw4v3
אחי! תהנה! זה רציני פולין, אבל בכל זאת יהיה קטעים וכדאי לכם לפרוק קצת מתח באוטובוס ובערבים.

לא יצאתי לפולין אבל סיפרו לי שראו מגולחי ראש עם רוטוויילרים שקיללו אותם וכו וכו'... היו כמה בנות בכיתה שלי שקראו להם קורבות (זונות בפולנית) - קטעים :D

אבל אל תנסו שום דבר איתם כי חבל עליכם :D הם הולכים בקבוצות גדולות בדרך כלל.

קיץקיץ- תהנה אחי! טיסה נעימה!

Dj Moriano
כשאני יטוס
אני יקנה איזה רובה אויר או שניים וכל נאצי שאני יראה
אני יורה עליו או שאם לא יהיה לי רובה אני וחברים שלי עולים עליו במכות......
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Dj Moriano
כשאני יטוס
אני יקנה איזה רובה אויר או שניים וכל נאצי שאני יראה
אני יורה עליו או שאם לא יהיה לי רובה אני וחברים שלי עולים עליו במכות......

תזכור שלהם יש גב, ולך אין...
:)
סתם אבל אמרו לנו לא להתעסק עם טיפוסים (קבלו את הקטע) "מתנדנדים" במפגש
עם הקב"ט אמרו לנו כל מיני דברים של ביטחון...

טיפוסים מטנדנדים!!!
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement