|
[16-12-2006] Intuition Invites - Asta, Den Haag (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
| Mijn foto's vind je HIER |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
wat een heerlijke avond :eyespop:
voor maar 10 euries een van de meest geweldige feesten :crazy:
de sfeer was echt top!!!
de muziek was ongelooflijk lekker.
de DJs waren zo geweldig.
de DJ van de avond vondt ik wel Menno De Jong.
Maar Guiseppe heeft mij ook verrast met zijn LIVE set.
De lasershow was er ook 1 om van te smullen, ondanks dat het maar 1 kleur was. Heb liever meerdere kleuren.
en ik had de verhalen gehoord hoe vol het was met Tiesto vorige maand.
geen ruimte om te dansen, mensen die op elkaar stonden, warmte enzo.
ik kan daar niet over oordelen, omdat ik er niet bij was.
Maar over gisteren kan ik vertellen:
dat het niet overvol was,
genoeg ruimte om lekker te dansen,
het was niet de hele tijd warm af en toe werd er wat koele lucht geblazen in de zaal.
AL MET AL EEN AVOND OM NOG LANG VAN NA TE GENIETEN :tongue3 |
Gewoon Intuition dus :p
Ik heb t helaas moeten missen deze keer :( |
|
|
| Loraine |
| Ik heb Drrrr Dirrrrt niet meer gezien :( :( |
|
|
| Mr_Pedro |
Ben ook geweest. Aangename locatie, super party. Vond vooral Misja (al heb ik em niet zo lang gehoord) en Menno supergoed. De rest ging iets de hardere kant op, en da's minder m'n ding, maar al bij al me toch wel zeer goed geamuseerd!!
:tongue3 :crazy:
Btw, weet iemand nog wat die laatste plaat was van Menno De Jong? Was echt een superschijf, en kwam veel reactie op, maar kan niet direct meer op de naam komen. |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Mr_Pedro
Btw, weet iemand nog wat die laatste plaat was van Menno De Jong? Was echt een superschijf, en kwam veel reactie op, maar kan niet direct meer op de naam komen. |
Ik dacht me te herinneren dat dat een track was van of 4 Strings of Rank 1, weet alleen de naam van de track niet uit mn hoofd.
ik dacht iets met I'm Free en dan welke versie???
ik weet dat Menno tegen het einde van zijn set ergens op ging staan en de armen spreiden en dat nummer werd gedraaid en alle lichten op hem gingen schijnen, heb namelijk dat laatste stuk nog gefilmd. |
|
|
| Mr_Pedro |
| Jaja, die was het. 'Such is life' is de titel, nu weet ik het terug ma kweet wel niet in welke mix. Anyway, was een zalig moment, na een schitterende set van Menno! :tongue2 :cool: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Mr_Pedro
Jaja, die was het. 'Such is life' is de titel, nu weet ik het terug ma kweet wel niet in welke mix. Anyway, was een zalig moment, na een schitterende set van Menno! :tongue2 :cool: |
yep dat is hem :D
ik weet de mix ook niet.
maar was inderdaad een zalig moment.
een geweldig moment op het einde van een geweldige set van Menno.
kan niet meer wachten om hem weer te zien draaien tijdens de Intuitoin Winter Event @ Poema. |
|
|
| Mr_Pedro |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
kan niet meer wachten om hem weer te zien draaien tijdens de Intuition Winter Event @ Poema. |
na het zien van de flyertjes daar ook direct in m'n agenda genoteerd :D
thx btw ;) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
graag gedaan ;)
even hieronder een selectie van mijn foto's |
Uhhh de link naar die picas had je toch al eerder gepost? Of was 1x niet genoeg? :p
Nieuwe pix graag! :o |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Loraine
Uhhh de link naar die picas had je toch al eerder gepost? Of was 1x niet genoeg? :p
Nieuwe pix graag! :o |
euh, welke foto's heb ik al eerder gepost? :D
ik had me vergist.
Ik heb denk ik last van een KTG (kort termijn geheugen)
post verwijderd :D |
|
|
| Mr_Pedro |
great stuff... thanks! :) :cool:
does someone know who is the guy on the right on this pic? da's de kerel die nog massa's veel filmpjes heeft opgenomen! |
|
|
|
|