return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Gil Shwartz - Live @ Zanzi Bar 16-03-02 - DD (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
כן עובד סבבה...
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Scorchio
1. Hunter - Code 303 [Trance Code Mix]
2. Voodoo And Serano - Slide To The Vibe
3. Juergen Dee Vs. Axel S - House [Dee N S Club Mix] <==== ישן אחולמניוק
4. ID
5. Norman Bass - Jack To The Sound [Club Mix]
6. Mauro Picotto - Pulsar 2002 [DJ Shinkawa Remix]
7. Cygnus X - Superstrings [Future Breeze Remix]
8. Rank 1 - Awakening
9. Ultra - Free [Svenson And Gielen Remix]
10. DJ Tiesto - Lethal Industry


את הראשון גיליתי לך כי אם לא הייתי אומר לך היית מתאבד :)
הרביעי עדיין תעלומה בשבילך
ואת השביעי גם גיליתי לך :)

ועדיין לא זיהית איזה רמיקס זה של טיאסטו :)
DJ-Energy
10) Dj Tiesto - Lethal Industry (Fred Numf Vs Etienne Overdijk Remix)
Gil Shwarts
יפה יפה
עכשיו חסר עוד 1
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
יפה יפה
עכשיו חסר עוד 1


give us a hint
באיזה שנה.??
או על ידי מי?
Gil Shwarts
הוא דיי ישן
זה הרמז היחיד...

קצת נוסטלגיה אנשים :)

וזה רמיקס של
Warp Brothers
DJ-Energy
טוב
אני ינסה לחפש את זה
גיל אחי

Agnelli & Nelson - Hudson Street (New York Mix)
אתה חייב לדפוק את זה באחד הסטים שלך
למרות שזה ישן
טראק כזה ממש הורג קהל!!!!
Gil Shwarts
אני ישמע אותו
אם הוא יהיה טוב אני יקנה את הויניל

ולא משנה אם זה ישן או לא
העיקר שהוא מפגיז
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני ישמע אותו
אם הוא יהיה טוב אני יקנה את הויניל

ולא משנה אם זה ישן או לא
העיקר שהוא מפגיז


אתה לא מכיר ת'טראק?!?!

לאאאאא הגיוני
תן לי מקום אני יעלה לשם
DJ-Kreing^^
האדסון סטריט באמת שיר ענק
אבל זה ממש ישן
:rolleyes:

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אתה לא מכיר ת'טראק?!?!

לאאאאא הגיוני
תן לי מקום אני יעלה לשם



יש לי מקום אבל אני לא יכול לתת לך את הפרטים שלו כי הבחור לא מסכים
DjChook
גיל,
אין מצב בתור דיג'יי
ואחד ששומע טראנס שלא תכיר את האדסון...
באמת, כאילו תשמע את המלודי ובטוח תזהה
ואני ממשממש ממש שונא את הגירסא הזאתי
אשכרא אין גירסא ממש טובה לשיר

כאילו העליה בניו יורק רמיקס (זה ה 12 דקות לא ? ) ממש כאילו מגניבה
אבל יכלו להשקיע יותר
:)
עדיין שיר מ-ד-ה-י-ם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement