| DjChook |
גיל,
אין מצב בתור דיג'יי
ואחד ששומע טראנס שלא תכיר את האדסון...
באמת, כאילו תשמע את המלודי ובטוח תזהה
ואני ממשממש ממש שונא את הגירסא הזאתי
אשכרא אין גירסא ממש טובה לשיר
כאילו העליה בניו יורק רמיקס (זה ה 12 דקות לא ? ) ממש כאילו מגניבה
אבל יכלו להשקיע יותר
:)
עדיין שיר מ-ד-ה-י-ם |
|
|